مشخصات کامل اسمارت فون HTC O2 منتشر شد - تکفارس 
مشخصات کامل اسمارت فون HTC O2 منتشر شد - تکفارس 

مشخصات کامل اسمارت فون HTC O2 منتشر شد

حسین توحیدلو
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 16:45
مشخصات کامل اسمارت فون HTC O2 منتشر شد - تکفارس 

این روزها کمپانی بزرگ HTC روزهای بحرانی خود را سپری می کند. پس از شکست و فروش بسیار پایین اسمارت فون HTC One M9 این کمپانی ضرر زیادی را به خود دید. داغ شدن چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ یکی از مهمترین دلیل این خسارت به شمار می آید. حال چند ساعت گذشته خبری در خصوص اسمارت فون جدید این کمپانی منتشر شد. در خبر قبلی اشاره کردیم که اسمارت فون جدید کمپانی اچ تی سی HTC O2 نام دارد. این گوشی هوشمند از نو توسط مهندسان این کمپانی طراحی شده است و شاید به همین خاطر اسمارت فون HTC O2 بتواند ضرر گوشی هوشمند HTC One M9 را جبران کند و دوباره این کمپانی تایوانی را به دوران اوچ خود بازگرداند. حال تنها چند ساعت از خبر قبلی گذشته و هم اکنون شایعه دیگری در رابطه با مشخصات کامل این گوشی در سراسر فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید.

به تازگی یک منبع چینی اعلام کرده است که اسمارت فون HTC O2 دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ با وضوح تصویر QHD که تراکم پیکسلی آن ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ می باشد. این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ (هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است) مجهز به ۴ هسته اختصاصی Hydra مجهز می باشد. همچنین کمپانی اچ تی سی از پردازنده گرافیکی آدرینو ۵۳۰ و رم ۴ گیگابایتی در اسمارت فون HTC O2 استفاده کرده است. طبق خبرگزاری ها، حافظه داخلی این گوشی هوشمند در دو مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی تولید خواهد شد. علاوه بر این ها، کمپانی اچ تی سی از دو دوربین در این گوشی استفاده کرده است. دوربین پشتی گوشی HTC O2 کیفیت ۲۰.۷ مگاپیکسلی دارد که می تواند تصاویر با کیفیتی را برای شما ثبت کند. همچنین در جلوی این دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی و تصویربرداری های سلفی تعبیه شده است. همچنین در این اسمارت فون شاهد استفاده از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هستیم. اگر مشخصات منتشر شده از گوشی HTC O2 را با اسمارت فون HTC One M9 مقایسه درمیابیم که این گوشی HTC O2 در زمینه هایی همچون میزان رم، حافظه داخلی، باتری، پردازنده و… برتری زیادی نسبت به پرچمدار قبلی کمپانی اچ تی سی دارد. قسمت جلویی اسمارت فون HTC O2 حاشیه های باریک در کنار صفحه نمایش دارد. همچنین این گوشی دارای اسپیکرهای بوم ساند (BoomSound) استریو که کیفیت خارق العاده ای دارند، می باشد. طبق این گزارش منتشر شده، بدنه این گوشی گواهی IP certification را کسب کرده است. به عبارت دیگر بدنه آن ضد آب و ضد گرد و غبار است.

همچنین در این خبر مشاهده می شود که کمپانی HTC قصد دارد نسخه ۵ اینچی گوشی هوشمند HTC O2 را سال آینده میلادی عرضه کند. کیفیت صفحه نمایش این نسخه ۲K یا ۴K خواهد بود. این نسخه از اسمارت فون هوشمند HTC O2 از چیپست Snapdragon 82X با قدرت بیش از ۳ گیگاهرتزی بهره می برد. لازم به ذکر است که بقیه مشخصات سخت افزاری نسخه ۵ اینچی با نسخه ۶ اینچی تفاوتی ندارد. علاوه بر این در زمینه طراحی بدنه این دستگاه، بنا به اطلاعات منتشر شده بدنه اسمارت فون HTC O2 با سری های HTC One تفاوت چندانی نخواهد داشت. انتظار می رود بزودی اطلاعات و تصاویر بیشتری از اسمارت فون HTC O2 منتشر شود.

دیدگاه شما در خصوص مشخصات اسمارت فون HTC O2 چیست؟ آیا کمپانی HTC با عرضه این گوشی می تواند به روزهای بحرانی خود پایان دهد؟ دیدگاه شخصی خود را با دیگر کاربران وبسایت تکفارس در میان بگذارید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید