Motorola Moto X به زودی در کانادا نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 
Motorola Moto X به زودی در کانادا نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

Motorola Moto X به زودی در کانادا نیز عرضه خواهد شد

مسعود مقدم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 05:00
Motorola Moto X به زودی در کانادا نیز عرضه خواهد شد - تکفارس 

چند ساعت پیش طی خبری اعلام کردیم که Motorola Moto X Play به زودی در تعدادی از کشور های اروپایی عرضه خواهده شد اما اکنون مشخص شده است که بعد از این کشور ها، کاربران کانادایی اولین کسانی خواهند بود که می توانند در جمعه ی پیش رو، یک Moto X Play داشته باشند.

شعبه ی موتورولا کانادا هنوز اعلام نکرده است که قیمت این مدل چه مقدا خواهد بود اما انتظار می رود که مدل آنلاک شده ی آن، چیزی حدود ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

همانطور که پیش تر اعلام شد، این مدل از خانواده ی اسمارت فون های موتورلا در هیچ صورتی به کشور آمریکا ورود نخواهد کرد و همانطور که موتورلا نیز قبلا گفته بود، از آن جایی که این گوشی از شبکه های LTE و GSM پشتیبانی می کند و با اپراتو های T-Mobile و AT&T نیز سازگار است، کاربران آمریکایی می توانند یکی از آن ها را به زودی از کانادا تهیه کرده و آن را در آمریکا استفاده کنند.

Motorola Moto X یکی از بهترین میان رده ها به شمار می آید زیرا این مدل دارای یک باتری ۳۶۳۰ میلی آمپریست که به گفته ی موتورولا تا ۴۸ ساعت استفاده ی عادی را پشتیبانی می کند و در آن یک پردازنده ی ۸ هسته ای Snapdragon 615 نیز تعبیه شده است. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این مدل ۱۰۸۰P Full HD بوده و دو دوربین آن ۲۱ و ۸ مگاپیکسلی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید