آیا این تصاویر مربوط به iPhone 6s صورتی حقیقت دارند؟ - تکفارس 
آیا این تصاویر مربوط به iPhone 6s صورتی حقیقت دارند؟ - تکفارس 

آیا این تصاویر مربوط به iPhone 6s صورتی حقیقت دارند؟

مسعود مقدم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 04:42
آیا این تصاویر مربوط به iPhone 6s صورتی حقیقت دارند؟ - تکفارس 

تا کنون شایعات بسیار زیادی در رابطه با آیفون های بعدی شرکت اپل که iPhone 6s و iPhone 6s Plus خواهند بود، شنیده ایم. اما یکی از مواردی که همیشه در بحث خرید گوشی های موبایل مطرح می باشد، رنگ بدنه ی آن هاست. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون های بعدی اپل دارای یک رنگ طلایی خواهند بود که با استفاده از طلای ۱۸ عیار ساخته خواهد شد و ۱۷۰۰۰ دلار نیز قیمت دارد و به صورت انبوه تولید خواهد شد. اما امروز یک منبع چینی تصویری را منتشر نموده است و ادعا می کند که این تصاویر متعلق به همان آیفون هاست، در حالی که آیفون هایی که در تصاویر زیر می بینیم بیشتر به رنگ صورتی نزدیک هستند تا طلایی!

تصاویری که در بالا مشاهده می کنید، یک مدل زنده از آیفون هستند و احتمال دارد که خانواده ی آیفون برای اولین بار این رنگ را در خانواده ی خود ببیند. پیش از این رنگ صورتی در iPhone 5c به کار گرفته شده بود که بدنه ی پلاستیکی داشت.

از دیگر اطلاعاتی که در حال حاضر انتظار می رود درست ترین اخبار باشد، این است که ما در آیفون های بعدی شاهد قابلیت Force Touch خواهیم بود و آیفون های بعدی از آلومینیوم قوی تری نسبت به iPhone 6 و iPhone 6 Plus ساخته خواهند شد تا دیگر شاهد خم شدن گوشی در تعداد محدود نباشیم. هم چنین احتمال استفاده از رم ۲ گیگابایتی، پردازنده ی A9 و دوربین ۱۲ مگاپیسلی نیز وجود دارد اما اینطور که پیداست در آیفون های بعدی، باز هم لنز دوربین کمی از بدنه بیرون زدگی خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید