Motorola و Lenovo کار ساخت اسمارت فون برای هند را آغاز می کنند - تکفارس 
Motorola و Lenovo کار ساخت اسمارت فون برای هند را آغاز می کنند - تکفارس 

Motorola و Lenovo کار ساخت اسمارت فون برای هند را آغاز می کنند

امیرحسین
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 22:15
Motorola و Lenovo کار ساخت اسمارت فون برای هند را آغاز می کنند - تکفارس 

شرکت Lenovo و Motorola جدیدترین سازنده گان اسمارت فون ها هستند که قصد دارند تا برای کشور اسمارت فون تولید کنند , آنها قصد دارند تا با کارخانه ای در Chennai قرار داد ببند تا در کار تولید اسمارت فون همکاری کنند .

قرار است تا اولین اسمارت فونی که در هند تولید شود به نام Motorola Moto E شناخته شود و این کار با تولید Lenovo K3 Note ادامه پیدا کند . Motorola و Lenovo قصد دارند تا در یک سال مالی حدود ۶ میلیون به بازار عرضه کنند . این تیم سازنده به شرکت هایی از جمله Xiaomi که Xiaomi Redmi 2 Prime را مخصوص هند ساخت می پیوندند . این تولید کننده ی نوپای چینی نیز پیش از این با همکاری Fox conn ساخت اسمارت فون را در Sri City آغاز کرده بود .

شایعاتی وجود دارد که شرکت های دیگری نیز قصد دارند تا ساخت اسمارت فون را در کشور هند آغاز کنند , که از مهم ترین آن می توان به Oppo , Asus , Gionee و Huawei اشاره کرد , گزارش ها حاکی از آن است که مایکرو سافت نیز قصد دارد با همکاری Foxconn یک چند مدل از Lumia را در هند عرضه کند .
Lenovo کاملا با عرضه ی اسمارت فون در کشور هند غریبه نیست , چند سال پیش این شرکت اقدام به ساخت بخش کامپیوتر های رومیزی خود با همکاری چند کارخانه ی هندی کرده بود . بر اساس گزارش محقق GfK , هند در سال جاری تبدیل به بزرگترین مقصد شرکت های بزرگ تبدیل شده است و با توجه کاهش قیمت اسمارت فون این اتفاقات می تواند به رشد صنعت گوشی های هوشمند هند کم شایانی کند .
همچنین آقای Chen Xudong رئیس شرکت Lenovo در شبکه های اجتماعی این خبر را تایید کردند :

“لنوو با تولید در هند نا آشنا نیست , ما پتانسیل های بلقوه ی بازار هند را می شناسیم , چند سال پیش ما برای ساخت PC بازار هند را برگزیدیم و اینجا را برای سرمایه گذاری انتخاب کردیم , با این کار ما می توانید پتانسیل شرکت ما و همچنین تعهد ما را در قبال مشتریانمان را ببینید “

رئیس MBG Group , اLenovo
نظر شما چیست ؟ آیا این ریسک لنوو برای این شرکت خطر ناک خواهد بود ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید