اطلاعاتی از Chromebook شرکت Dell منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از Chromebook شرکت Dell منتشر شد - تکفارس 

اطلاعاتی از Chromebook شرکت Dell منتشر شد

امیرحسین
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 21:27
اطلاعاتی از Chromebook شرکت Dell منتشر شد - تکفارس 

شرکت Dell همیشه در عرضه ی لپ تاپ ها بهتر از سایر تکنولوژی ها بهتر عمل کرده است . حال نیز این شرکت تصمیم به عرضه ی Chrome book جدید خود گرفته است .
برای توصیف این لپ تاپ یعنی Chrome book 13 می توان از لفظ ” خیره کننده ” استفاده کرد , این دستگاه یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی با رزولیشن full HD خواهد داشت و نسل پنج پردازنده های Core i5 شرکت Intel نیز آن را پشتیبانی می کنند . همچنین مدل هایی با پردازنده ی Core i3 و Celeron نیز طراحی شده است که خریداران می توانند یکی از آنها را انتخاب کنند .
همه ی مدل ها دارای ۸ گیگا بایت هستند و Dell وعده ی یک عمر باتری چشمگیر را داده است که می تواند تا ۱۲ ساعت نیز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند که عملا شما می توانید تمام روز آن را مورد استفاده قرار دهید .

یک وب کم با رزولیشن ۷۲۰ پیکسلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است , همچنین دو میکرو فون نبز برای آن در نظر گرفته شده است .

همچنین می توانیم از یک بدنه ی بسیار با کیفیت صحبت کنیم که یک پوشش با بافت فیبر کربن و آلمینیوم در آن استفاده شده است و در باقی اجزای آن نیز از فلز منیزیم استفاده شده است .
Chrome book 13 همچنین یک صفحه کلید فیزیکی و یک صفحه کلیک لمسی دارد که طبق ادعا های شرکت Dell برای ساخت هر دو دقت بالایی در طراحی صرف شده است , البته اگر شما ترجیح می دهید که تنها از صفحه کلید لمسی استفاده کنید می توانید این کار را انجام دهید و صفحه کلید فیزیکی را از آن جدا کنید . همچنین صفحه نمایش آن از جنس Gorilla Glass ساخته شده است .

خب با این اوصاف این لپ تاپ کاملا بی نقص است , اما چیزی وجود دارد که به آن صدمه وارد می کند , اگر جواب سوال را می خواهید باید گفت که این لپ تاپ قیمتی حدود ۳۹۹ دلار آمریکا دارد که حدود ۲۵۰ پوند می باشد که شاید فروش آن را به دردسر بیاندازد , پیش بینی ها حاکی از آن است که این دستگاه ماه آینده در ایالات متحده در دسترس باشد و ما امید واریم که زمان کوتاهی بعد از آن در سایر نقاط دنیا نیز در دسترس باشد .

نظر شما چیست ؟ آیا شما آن را خریداری می کنید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.