از تبلت ASUS ZenPad S 8.0 رونمایی شد - تکفارس 
از تبلت ASUS ZenPad S 8.0 رونمایی شد - تکفارس 

از تبلت ASUS ZenPad S 8.0 رونمایی شد

حسین توحیدلو
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 18:44
از تبلت ASUS ZenPad S 8.0 رونمایی شد - تکفارس 

کمپانی ایسوس هم اکنون در زمینه های مختلف تکنولوژی در حال فعالیت است. پس از عرضه اسمارت فون های خود با قیمت مناسب و محبوب شدن آن ها توسط کاربران این کمپانی تصمیم به ساخت مدل های مختلف اسمارت فون و تبلت ها گرفت. این کمپانی تصمیم گرفت تا از سخت افزارهای قدرتمند در تبلت های خود استفاده کند و به همین دلیل این کمپانی از خانواده ZenPad رونمایی کرد. پس از گذشت مدتی این کمپانی تایوانی از تبلت جدیدی با نام ZenPad 8.0 با مدل Z580CA رونمایی کرد. حال این کمپانی از سری جدید این تبلت با نام ASUS ZenPad رونمایی کرد که در ادامه به بررسی مشخصات خواهیم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید.

همانطور که در نام ASUS ZenPad S 8.0 پیداست، این تبلت جدید از صفحه نمایش ۸.۰ اینچی بهره می برد. کیفیت این صفحه نمایش خارق العاده ۲K (2048×1536) QXGA IPS LCD است که تصاویر بی نظیری را با کیفیت عالی نمایش می دهد. کمپانی تایوانی ایسوس از پردازنده کمپانی Intel Atom Z3580 – quad-core با ظرفیت ۶۴ بیت ۲.۳GHz گیگاهرتزی استفاده کرده است که این پردازنده میتواند سنگین ترین برنامه ها را پردازش کند. این کمپانی از رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده کرده است که در مقایسه با تبلت های موجود در بازار، یک تبلت بی نظیر محسوب می شود. نکته قابل توجه اینجاست که ایسوس این اجازه را به کاربران خود می دهد که در صورت نیاز به ارتقای حافظه، از درگاه microSD حافظه تبلت خود را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند.

asus_zenpad8_top_1

قابلیت ها و سخت افزار این تبلت این احساس را به شما می دهد که از پولی که برای خرید این تبلت خرج کرده اید، لذت ببرید. علاوه بر این تبلت ASUS ZenPad S 8.0 به اسپیکرهای DTS که قادر به تولید صدا با کیفیت بالایی هستند، مجهز هستند. همچنین این روزها بسیاری از منتقدان و کاربران به پورت USB دستگاه ها اهمیت می دهند. یکی از ویژگی های این تبلت ایسوس پشتیبانی از USB از نوع C است که حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. استفاده از درگاه USB از نوع C تاکنون در هیچ یک از تبلت های کمپانی ایسوس مشاهده نشده بود. علاوه بر این ها در پشت تبلت ASUS ZenPad S 8.0 دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است که میتواند تصاویر با کیفیتی را برای شما ثبت کند. همچنین در قسمت جلویی این تبلت یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی و تصویربرداری های سلفی قرار گرفته است.

asus_zenpad8_top_2

همه ما انتظار داریم که تبلت جدید ASUS ZenPad S 8.0 قیمیت بسیار بالایی داشته باشد. چرا که این تبلت سخت افزار قدرتمندی دارد. اما خوشبختانه گویا کمپانی ایسوس با عرضه این تبلت قصد دارد قیمت تبلت ها این رده را پایین بیاورد! شما بزودی قادر هستید که تبلت ASUS ZenPad S 8.0 را در فروشگاه بزرگ آمازون یا در فروشگاه کمپانی ایسوس با قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنید. بدون شک قیمت این تبلت سایر تبلت های کمپانی های دیگر را به چالش خواهد کشید. همچنین در کنار این تبلت میتوانید قلم Z را نیز خریداری کنید و از کار با تبلت خود لذت ببرید. این تبلت در ماه سپتامبر برای فروش قرار خواهد گرفت.

asus_zenpad8_top_3

در پایان دیدگاه شما در رابطه با تبلت جدید ASUS ZenPad S 8.0 چیست؟ این تبلت را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه های خود را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.