مشخصات Huawei Kirin 950 اعلام شد - تکفارس 
مشخصات Huawei Kirin 950 اعلام شد - تکفارس 

مشخصات Huawei Kirin 950 اعلام شد

یاشار فتحعلی زاده
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 21:17
مشخصات Huawei Kirin 950 اعلام شد - تکفارس 

Huawei Kirin 935 مشخص کرد که توانایی بالایی دارد، که میتوان این را در آخرین گوشی هایی که از آن به کار رفته یعنی P8 و P8lite مشاهده کرد. اما این بهترینی نیست که تا به حال Huawei ساخته است. اوایل امسال بود که ما به شما اعلام کردیم چیپست های Kirin 940 و Kirin 950 رسما تایید شده اند و قرار است در اواخر این سال میلادی در گوشی ها استفاده شوند. درحالیکه ما هنوز منتظر هستیم تا چیپست Kirin 940 در گوشی پرچم دار بعدی Huawei استفاده شود (به احتمال زیاد گوشی Huawei Mate 7S خواهد بود) ، ما خبرهایی از پرچم دار دیگر Huawei برای شما عزیزان تهیه کرده ایم، یعنی چیپست Kirin 950 .

بهترین چیپستی که این کمپانی تا به حال ساخته به همراه یک پردازنده هشت هسته ای خواهد بود که از ۴x Cortex-A72 با سرعت ۲.۴GHz و ۴x Cortex-A57 استفاده خواهد کرد. واحد پردازشگر گرافیکی نیز یک Mali-T880 خواهد بود. همچنین این چیپست رم های LPDDR4  را نیز ساپورت خواهد کرد. با توجه به قدرتی که CPU چیپست Kirin 950 دارد، این چیپست توانسته ۶,۰۰۰ امتیاز را در معیارسنجی Geekbench  به دست آورد، که این نشان میدهد ۲۰ درصدر از Exynos 7420 که در برترین سری های Galaxy استفاده میشود، قویتر است. در تست تک-هسته ای نیز ، این چیپست توانسته  ۱,۹۰۰ امتیاز به دست آورد، که باز هم ۳۰ درصد از تست تک-هسته ای Exynos 7420 قویتر میباشد.

gsmarena_001

Kirin 950 به احتما زیاد بر روی گوشی هوشمند Huawei Mate 8 مشاهده خواهد شد، که برای سال بعد معرفی میشود. البته ما انتظار داریم Mate 7S به خوبی با استفاده از چیپست Kirin 940 بدرخشد. این چیپست یک CPU هشت هسته ای دارد که از ۴x Cortex-A72 با سرعت ۲.۲GHz و ۴x Cortex-A53 استفاده میکند. میتواند رم های LPDDR4 را پشتیبانی کند و GPU آن Mali-T860 میباشد.

نظر خودتان را در مورد گوشی های Huawei  با ما در میان بگذارید. آیا از این گوشی ها راضی هستید ؟ و آیا منتظر عرضه گوشی با چیپست Kirin 950 خواهید بود ؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.