Xiaomi به رکورد فروش ۸۰۰ هزار دستگاه  Redmi Note 2 تنها در دوازده ساعت رسید - تکفارس 
Xiaomi به رکورد فروش ۸۰۰ هزار دستگاه  Redmi Note 2 تنها در دوازده ساعت رسید - تکفارس 

Xiaomi به رکورد فروش ۸۰۰ هزار دستگاه Redmi Note 2 تنها در دوازده ساعت رسید

امیرحسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 15:15
Xiaomi به رکورد فروش ۸۰۰ هزار دستگاه  Redmi Note 2 تنها در دوازده ساعت رسید - تکفارس 

شرگت چینی شیائومی ( Xiaomi ) که توانسته از سال ۲۰۱۱ تا به الان بخش اعظمی از بازار کشور چین را به عهده بگیرد توانسته است تنها در حدود دوازده ساعت حدود ۸۰۰۰۰۰ دستگاه از Redmi Note 2 به فروش برساند , این عدد یک برای فروش داخلی یک اسمارت در تنها دوازده ساعت , در کل جهان رکورد جدیدی محسوب می شود . این دستگاه هفته ی گذشته در چین معرفی شد و به سرعت در چین به این فروش نجومی رسید که شرکت Xiaomi اعلام کرد که با کمبود دستگاه Redmi Note 2 روبه رو شد که این مشکل از سوی این شرکت به سرعت رفع شد . برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید .

یکی از دلایل این فروش علاوه بر بومی بودن , سخت افزار خوب آن بود که مردم چین را به خرید آن دعوت کرد , این دستگاه از پردازنده ی Media Tek Helio X10 SoC هشت هسته ای A53 بهره می برد و صفحه نمایش آن ۵.۵ اینچی با تراکم پیکسلی  x1920 x 1080 می باشد . دو گیگا بایت برای حافظه رم آن در نظر گرفته شده است و شانزده گیگا بایت حافظه ی داخلی به همراه یک باتری سه هزار و بیست میلی آمپری از دیگر ویژگی های آن هستند .

از مشخصات دوربین آن می توان به سیزده مگا پیکسل دوربین اصلی و پنج مگا پیکسل برای دوربین جلو اشاره کرد , این دستگاه دو سیم کارته از ۸۰۲.۱۱ac Wi-Fi به همراه مادون قرمز پشتیبانی می کند , این دستگاه با سیستم عامل MI UI 7 عرضه خواهد شد , این سیستم عامل مبتنی بر اندروید است .
شرکت چینی شیائومی اعلام کرد که هفته ی آینده یعنی بیست و چهارم آگوست , سری دوم این اسمارت فون ها را به فروش می رساند .

این دستگاه تنها هشت هزار یوئان چین قیمت دارد که این نیز از موفقیت آن است .

نظر شما چیست ؟ شیائومی می تواند بزرگ ترین عرض اسمارت فون بازار چین شود ؟ آیا شرکت های ایرانی می توانند با ادامه ی راه شیائومی موفق شوند ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.