Comcast در حال رقابت با یوتیوب و فیسبوک است! - تکفارس 
Comcast در حال رقابت با یوتیوب و فیسبوک است! - تکفارس 

Comcast در حال رقابت با یوتیوب و فیسبوک است!

حسین توحیدلو
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 10:58
Comcast در حال رقابت با یوتیوب و فیسبوک است! - تکفارس 

شاید نام Comcast برای برخی از کاربران نامی آشنا باشد. کمپانی Comcast یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی های جهان است که در کشور آمریکا در زمینه تلوزیون کابلی فعالیت می کند. طبق آخرین گزارش ها گویا کمپانی Comcast بزودی وارد رقابت با فیسبوک و یوتیوب خواهد شد. کمپانی Comcast هم اکنون در زمینه ارائه دهنده سرویس تلویزیون کابلی سال های سال فعالیت می کند. حال گویا این کمپانی مشهور و معتبر قصد دارد سرویس تلویزیون اینترنتی شرکت خود را برپا کند. با ارائه سرویس تلویزیون اینترنتی این کمپانی وارد رقابت با شبکه یوتیوب و فیسبوک خواهد شد. این برنامه بزرگ  کمپانی Comcast قرار است محتوای BuzzFeed, Vox Media, Vice, Mic, AwesomenessTV, Refinery29, The Onion و غیره را استریم کند. Business Insider در باره این پرژه می گوید که نام سرویس تلوزیون اینترنتی Watchable نام دارد. البته ایشان گفته است که ممکن است که این نام در آخر تغییر کند. در ادامه همراه ما باشید.

بنا به اطلاعات منتشر شده سرویس تلوزیون اینترنتی کمپانی Comcast یا همان Watchable ، برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز پس از رونمایی منتشر خواهد شد. همچنین کاربران میتوانند تمامی ویدیوهای خود را به صورت همزمان در Watchable و یوتیوب و فیسبوک منتشر کنند و کاربران برای انجام این کار آزاد هستند.

این کار برای کمپانی Comcast مزایای زیادی دارد چرا که طبق اطلاعات منتشر شده کمپانی Comcast قصد ندارد هزینه پروانه (licensing terms) این شبکه تلوزیون اینترنتی را پرداخت کند و این هزینه را با درآمد از این سرویس تقسیم خواهد کرد. این برنامه بزرگ و جدید کمپانی Comcast با فعالیت گذشته و هم اکنون آن متفاوت است. در فعالیت گذشته و هم اکنون این کمپانی باید هزینه پروانه و مجوز های آن (licensing terms) توسط کمپانی پرداخت شود و برای ایجاد شبکه جدید هزینه های زیادی باید پرداخت شود. حال در این شبکه تلوزیونی اینترنتی خبری از پرداخت هزینه نیست. همین امر باعث می شود که کاربران و بازدیدکنندگان جوان بیشتری به سراغ سرویس تلوزیونی کمپانی Comcast بیاییند چرا که این کاربران و بازدیدکنندگان جوان علاقه زیادی به استفاده از تلوزیون های کابلی ندارند و با وجود شبکه های اینترنتی ویدویی همچون یوتیوب این علاقه کم و کمتر می شود.

دیدگاه شما در رابطه با این اقدام کمپانی Comcast چیست؟ آیا کاربران زیادی از فیسبوک و یوتیوب به شبکه تلوزیون اینترنتی کمپانی Comcast خواهند آمد؟ شما چگونه فکر می کنید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید