تماشاخانه: مقایسه دوربین iPhone 6 با دوربین LG G4 - تکفارس 
تماشاخانه: مقایسه دوربین iPhone 6 با دوربین LG G4 - تکفارس 

تماشاخانه: مقایسه دوربین iPhone 6 با دوربین LG G4

یاشار فتحعلی زاده
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 00:01
تماشاخانه: مقایسه دوربین iPhone 6 با دوربین LG G4 - تکفارس 

سلام بر شما دوستان و همراهان همیشگی سایت وزین تکفارس.

باز هم یک دو شنبه دیگر و یک ویدیو مقایسه دیگر. امروز قرار است برای شما دوربین دو گوشی محبوب iPhone 6 و LG G4 را مقایسه کنیم. ابتدا کمی در مورد این دو گوشی صحبت میکنیم.

در ابتدا نگاهی می اندازیم به گوشی LG G4 . این گوشی یک دوربین شگفت انگیز دارد. با داشتن یک روزنه f/1.8  و یک سنسور ۱۶ مگا-پیکسلی در عقبش ، یک دوربین اصلی فوق العاده را به ما معرفی میکند. همچنین OIS دارد که این قابلیت در iPhone 6 موجود نمی باشد اما در گوشی جدید iPhone 6 Plus این قابلیت اضافه شده که در هفته آینده آن را نیز مقایسه خواهیم کرد.  LG G4  یک سیستم جدید تصویر برداری سریع را ارائه میدهد که با کلیدی که در پشت گوشی است، امکان پذیر میباشد که به وسیله آن سریعا دوربین فعال شده و عکس برمیدارد. در حالت تنظیمات دستی نیز امکانات جدیدی اضافه شده است ، که به شما اجازه میدهد خیلی از تنظیمات را خودتان ویرایش کنید، مانند ISO ، تنظیم سرعت شاتر ، بالانس رنگ سفید ، فوکوس و همچنین به شما اجازه میدهد در حالت RAW عکسبرداری کنید. دوربین جلویی این گوشی نیز، دارای یک سنسور ۸ مگا-پیکسلی میباشد که یک روزنه f/2.0 دارد، بنابراین میتوان گفت این دوربین نیز عالیست.

در مقابل دوربین گوشی LG G4 ،دوربین iPhone 6 نیز عالی و شگفت انگیز است، اما نمیتواند در مقابل گوشی LG G4 مقابله کند. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین ۸ مگا-پیکسلی است که دارای یک روزنه f/2.2 میباشد. میتوان گفت پیکسل های بزرگتری به ابعاد ۱.۵ میکرون در تصاویر وجود دارد که باعث میشود کیفیت تصاویر بالا برود، اما همانطور که گفتیم این دوربین OIS ندارد. دوربین جلو نیز دارای یک سنسور ۱.۲ مگا-پیکسلی است، که باز هم در برابر پرچم دار LG کم میاورد.

بی شک میتوان گفت برنده این میدان LG G4  میباشد. خب بهتر است که به تماشای ویدیویی که برای شما تهیه کرده ایم، بنشینید و از آن لذت ببرید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.