معرفی اپلیکیشن “ایران اپس” - تکفارس 
معرفی اپلیکیشن “ایران اپس” - تکفارس 

معرفی اپلیکیشن “ایران اپس”

محمدرضا قدمگاهی
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 15:44
معرفی اپلیکیشن “ایران اپس” - تکفارس 

این روز ها شرکت های نامدار خارجی نیز دست به کار شده اند. مایکروسافت، اپل، سامسونگ خیلی از سود های سالانه ی خود را از طریق همین اپلیکیشن های موبایل شما بدست می‌آورند. سود های میلیاردی که برخی از توسعه دهندگان بدست آورده اند. نمونه آن بازی محبوبی به نام “نبرد قبیله ها – Clash Of Clans” که روزانه نه، هر ساعت هزاران دلار در آمد دارد! در کشور خودمان هم از این بازی زیاد حمایت می‌شود ولی Clash Of Clans تنها یک اپلیکیشن موبایل است.

امروزه در ایران نیز نشست هایی برای کسب درآمد توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل به وجود آمده است. از محبوب ترین آنها میتوان به “بازار” و یا “سیبچه” اشاره کرد. این اپ ها با فراهم سازی محیط کسب و کار برای برنامه نویسان و فراهم آوردن برنامه های کاربردی و مورد نیاز کاربران، تولید کننده را به مصرف کننده متصل کرده اند و نقش یک کارآفرین را دارند.

یکی دیگر از این نشست های دانلود نرم افزار موبایل، نرم افزار نوظهور “ایران اپس” است. این نرم افزار موبایلی با فراهم ساختن یک محیط کاری برای توسعه دهندگان، میتواند محل خوبی برای انتشار و به علاوه کسب در آمد آنها باشد.

همچنین این اپلیکیشن، انواع اپلیکیشن های کاربردی، اینترنت، بازی، آموزشی و… را دارا بوده و منبع خوبی برای دانلود نرم افزار های موبایل به شما می‌آید. شما میتوانید این اپلیکیشن را از اینجا دریافت کنید.

ایران اپس، بزرگترین اپ استور اندرویدی کشور و با شعار به روزتر و هوشمندتر – دسترسی به هزاران برنامه اندرویدی و با سرعت دریافتی بالا – دسترسی به هزاران برنامه اندرویدی فارسی رایگان و غیر رایگان – امکان خرید برنامه ها در دو حالت پرداخت آنلاین و کیف پول همراه – پشتبانی از سرویس پرداخت درون برنامه ای – ارائه بیشترین تعداد برنامه های اندرویدی در میان دیگر اپ استور ها – پر سرعت ترین اپ استور در زمینه ارائه به روز رسانی برنامه ها – پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال ( پشتیبانی لحظه ای ) – پنل قدرتمند توسعه دهندگان با بهره گیری از متدهای روز UX و UI – ارائه توضیحات برنامه ها به دو زبان فارسی و انگلیسی – ارائه توضیحات در تغییرات به روز رسانی های برنامه به زبان فارسی.

iranapps2techfarscom iranappstechfarscom

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید