تصاویر و مشخصات Meizu MX5 Pro Plus به بیرون درز کرد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات Meizu MX5 Pro Plus به بیرون درز کرد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات Meizu MX5 Pro Plus به بیرون درز کرد

یاشار فتحعلی زاده
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 12:34
تصاویر و مشخصات Meizu MX5 Pro Plus به بیرون درز کرد - تکفارس 

اوایل این ماه بود که که گفتیم Meizu قصد دارد تا ساخت Meizu MX5 Pro را متوقف کند. این خبر را یک از مدیران Meizu گفته، کسی که گفته شرکت میخواهد این گوشی هوشند را با یک سری جدید از گوشی ها جایگزین کند. امروز تصاویری از این مدل جدید Meizu به نام Meizu MX5 Pro Plus به بیرون درز کرده که ما هم آنها را برای شما قرار دادیم تا مشاهده کنید. گمانه زنی ها حاکی از این است که این گوشی توسط چیپست Exynos 7420 ساخت شرکت سامسونگ بهینه شده است. چیپستی که در Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S6 edge, Samsung Galaxy Note5 و +Samsung Galaxy S6 edge استفاده شده است. شایعات دیگری نیز هست که میگویند چیپست این گوشی یک Snapdragon 820 میباشد. در هر صورت باید گفت که باید گوشی پرسرعت رو به رو خواهیم بود.
یک شایعه دیگر خبر از این میدهد که Meizu MX5 Pro Plus با استفاده از یک رم ۴ گیگا-بایتی LPDDR4 تبدیل به یک گوشی قدرتمند خواهد شد. درباره دوربین نیز ، ما حدس میزنیم که دوربین اصلی این گوشی یک دوربین ۲۰.۷ مگا-پیکسلی خواهد بود که عالی به نظر میرسد.
باید گفت که Meizu MX5 Pro Plus توسط سایت معیارسنجی AnTuTu تست شده و نتایج را این سایت به دست آورده است، اما هنوز اطلاعاتی به بیرون درز نکرده و ما نمیتوانیم مشخصات دقیق این گوشی را چک کنیم. پس توصیه میکنیم با همراه باشید تا Meizu رسما مشخصات گوشی جدید خود را اعلام کند. البته تا آن زمان چند عکسی که گفتیم به دست آورده ایم را میتوانید مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.