آیا iCAR در مرحله ی آزمایش است - تکفارس 
آیا iCAR در مرحله ی آزمایش است - تکفارس 

آیا iCAR در مرحله ی آزمایش است

امیرحسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - 17:45
آیا iCAR در مرحله ی آزمایش است - تکفارس 

حدودا بیش از یک سال از زمانی شایعاتی مطرح شد که اپل قصد دارد تا خود روی ساخت خود را وارد جاده ها کند , با این حال این شرکت به خوبی توانست که اطلاعات آن را مخفی نگه دارد و در خفا و در سکوت خبری به کار خود ادامه دهد , تنها در چند هفته ی گذشته بود که اپل و بی ام دابلیو قصد دارند تا در ساخت این ماشین هوشمند با یکدیگر همکاری کنند , اما این بار گزارشی منتشر شده است که ادعا می کند که این ماشین به اصطلاح iCAR در مرحله ی تست در جاده است .

“>آخرین اخبار توسط روزنامه ی معتبر گاردین منتشر شده است , نشریه ای که گفته می شود به اسرار داخلی شرکت اپل نیز دسترسی دارد , این روزنامه اشاره می کند که تست ماشین اپل در خیابان های سن فرانسیسکو اتفاق افتاده است , جایی که به نظر کاملا برای این موضوع مناسب است .

“>این اتفاق در منطقه ای رخ داده که به Go Mentum Station موسوم است , آنجا پیش از این ایستگاه تسلیحات دریایی آمریکا بود است و بعد از متروکه شدن , تبدیل به مسیری شده است که ارتش ایالات متحده تجهیزات نظامی خود از را آزمایش می کند .

این گزارش همچنین می افزاید که این مسیر که بیش از بیست مایل مسیر کاملا هموار دارد و آن را به یکی از مهم ترین مراکز تست خودرو های شرکت بزرگ تبدیل شده است , پیش از این توسط مردسدس بنز و هوندا نیز برای آزمایش خودرو های جدید مورد استفاده قرار گرفته است و بعید نیست که اپل ( و به احتمال کم با همکاری بی ام دابلیو ) نیز از این مسیر برای آزمایش iCAR استفاده کرده باشد .

این در حالی است که اپل این موضوع را صراحتا رد کرد و گفت که چنین چیزی در کار نیست , اما سخنگوی شرکت حمل و نقل Contra Costa که در همان منطقه ی Go Mentum قرار دارد از علاقه ی شرکت اپل برای استفاده از این سایت تسلیحاتی خبر داد .

سخنگوی شرکت Contra Costa آقای رندی ایواساکی ( Randy Iwasaki ) افزود : ما یک توافق نامه ای را با شرکت اپل امضا کرده ایم , وی بعد از آن اصلاح کرد : اما من نمی توانم هیچ اطلاعاتی به شما بدهم که چه چیزی در مورد استقبال اپل است .

این اسناد همچنین در ساختمان اصلی شرکت اپل و در بخش فوق محرمانه ی این شرکت نگه داری می شوند , ساختمانی که که تنها چند مایل با مجموعه ی Cupertino فاصله دارد .

نظر شما چیست ؟ آیا اپل زیاده روی می کند ؟ آیا بلند پروازی های این شرکت مانند همیشه تبدیل به یک موفقیت خواهد شد ؟ آیا می توانند تبدیل به رقیبی برای غول های صنعت خودرو مانند مرسدس بنز و آئودی و غیره شوند ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید