دانلود کنفرانس Unpacked 2015 با لینک مستقیم [آپدیت] - تکفارس 
دانلود کنفرانس Unpacked 2015 با لینک مستقیم [آپدیت] - تکفارس 

دانلود کنفرانس Unpacked 2015 با لینک مستقیم [آپدیت]

محمدرضا قدمگاهی
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 21:36
دانلود کنفرانس Unpacked 2015 با لینک مستقیم [آپدیت] - تکفارس 

حتما شما نیز پوشش زنده ی تکفارس از Unpacked 2015 را مشاهده کردید. گوشی های هوشمند جدید Note 5 و S6 edge Plus معرفی شدند و به همراه آن ها Gear S2 که یک ساعت هوشمند زیباست، نیز معرفی شد. حال شما در ادامه ی این مطلب، میتوانید با لینک مستقیم به دانلود کنفرانس رسمی سامسونگ ۲۰۱۵ که در شهر نیویورک برگزار شد بپردازید. این ویدیو ها در سه کیفیت مختلف برای شما فراهم شده اند. زیرنویس این ویدیو ها به زودی قرار خواهد گرفت.

|تصاویری از کنفرانس|

این دو فبلت سخت افزار یکسانی اعم از رم ۴ گیگابایتی، پردازنده ی Exynos 7420، دوربین های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی دارند و هم اکنون از قوی ترین اسمارت فون های ساخته شده محسوب می شود. Galaxy S6 Edge Plus در ساعات آینده برای کاربران آمریکایی تحت قرارداد اپراتور های AT&T، Sprint, T-Mobile, U.S Cellular و Verizon به فروش خواهد رسید. هم چنین فروشگاه های Best Buy و آمازون نیز در دسترس هستند. +Edge تحت قرار داد اپراتور های نام برده، قیمت ۳۰۰ دلاری دارد و به صورت عادی برای قیمت ۸۰۰ دلار به فروش می رسد. کاربران اروپایی نیز با قیمت ۹۰۰ یورو و در بیست و یک آگوست می توانند یک دستگاه S6 Edge Plus را خریداری کنند. پیش بینی می شود تا ماه آینده، این فبلت در تمام کشور ها برای خرید با این قیمت موجود باشد و تاریخ انتشار دقیقی برای دیگر مناطق اعلام نشده است.

| دانلود |


iconmonstr-upload-8-iconدانلود با کیفیت ۴۸۰P

مشکلی پیش آمده و آن هم این است که یوتیوب رسمی سامسونگ، ویدیو های مربوط به galaxy S6 و Galaxy s6 edge را به عنوان Replay قرار داده است. بزودی کنفرانس Galaxy Note 5 و Galaxy s6 edge plus قرار خواهد گرفت. از شما کاربران عزیز پوزش طلبیده و ما هم کانال سامسونگ را مسئول این مشکل میدانیم!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.