Unpacked 2015: ساعت جدید سامسونگ معرفی شد؛ Gear S2 – خبر کامل - تکفارس 
Unpacked 2015: ساعت جدید سامسونگ معرفی شد؛ Gear S2 – خبر کامل - تکفارس 

Unpacked 2015: ساعت جدید سامسونگ معرفی شد؛ Gear S2 – خبر کامل

مسعود مقدم
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 20:26
Unpacked 2015: ساعت جدید سامسونگ معرفی شد؛ Gear S2 – خبر کامل - تکفارس 

طی مراسم UNPACKED سامسونگ در سال ۲۰۱۵، از دو فبلت جدید Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 به صورت رسمی رونمایی شد. این شرکت تغییرات سخت افزاری را در این فبلت ها اعمال کرده بود و شاید نوت ۵ تا به امروز، قوی ترین سخت افزار را بین تمام گوشی ها و فبلت های دنیا را با بنچمارک ۷۰۰۰۰ داشته باشد. اما در این کنفرانس مهمان دیگری نیز حضور داشت و آن، ساعت جدید سامسونگ بود؛ Samsung Gear S2!

همانطور که در تصاویر می بینید، این ساعت های مچی هوشمند صفحه نمایش دایره ای و گرد دارند که از نوع Super AMOLED بوده به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است.

این ساعت ها از بیست و یکم آگوست به صورت جهانی عرضه خواهند شد و قیمت آن ها هم چنین مثل فبلت های جدید سامسونگ، مشخص نیست.

آپدیت ۱:

گفته می شود که می توان با این ساعت هوشمند، اموری مانند پیام رسانی، تماس و دیگر کار های روزمره را به راحتی انجام داد اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ چگونه با صفحه ی دایره ای شکل کنار آمده است.

samsung-gear-s2-fitness-650-80

 

آپدیت ۲:

Samsung Gear S2 هم چنین دارای برنامه ی معروف S Health سامسونگ خواهد بود در هر دقیقه ضربان قلب و قدم های شما را خواهد شمرد. تمام کاربرانی که مشتاق به دیدن کارایی این ساعت هستند باید تا سوم سپتامبر صبر کنند و ببینند که آیا واقعا Gear S2، می تواند Apple Watch را در هم شکند یا خیر.

samsung-gear-s2-pace-650-80

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.