Unpacked 2015: کاورهای Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note5 رسما معرفی شدند - تکفارس 
Unpacked 2015: کاورهای Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note5 رسما معرفی شدند - تکفارس 

Unpacked 2015: کاورهای Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note5 رسما معرفی شدند

یاشار فتحعلی زاده
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 20:49
Unpacked 2015: کاورهای Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note5 رسما معرفی شدند - تکفارس 
اگر به یاد داشته باشید در زمان معرفی گوشی های Galaxy S6 و S6 edge سامسونگ کاورهای پرمیومی را رسما معرفی کرد تا در کنار برندهای جدید Galaxy به بازار عرضه شوند. این بار نیز سامسونگ چنین کاری را کرده و نمونه های زیبایی از کاورهای چشم نواز را برای Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note5 معرفی کرده است.
همانطور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید، نمونه هایی از کاورهایی وجود دارد که دور تا دورش فلزیست که هم زیبایی آن را چند برابر میکند و هم در برابر ضربه و زمین خوردن مقاوم است. در کنار آن فلبت از کاوری پر زرق و برق بهره خواهد برد که در رنگهای مختلف عرضه خواهند شد. این کاورها پر هستند از اشیا ریز درخشان که در پشت کاور قرار گرفته اند. البته باید گفت این کاورها شاید برای همه جالب و خوشایند نباشند ، اما طرفداران خاص خود را پیدا خواهند کرد.
Note5 نیز دارای کاورهای رسمی خواهد بود. این مدل ها ساده و شکیل هستند که باعث میشود طرفداران کلاسیک نیز راضی شوند. در ابتدا مدلی مانند کیف جیبی داریم که زیاد از مدلی که Note 4  داشت، تفاوتی ندارد. این کاور عقب و جلوی گوشی را محافظت میکند و بعضی مدلها دارای فضایی هستند که میتوان قسمتی از صفحه را دید و بدون بازکردن کاور ، استفاده کرد.
در مدل دیگری، شاهد کاور کلاسیکی هستیم که پشت گوشی را محافظت میکند. این کاورها کاملا فلزی هستند بنابراین میتوان گفت که از گوشی به خوبی محافظت خواهند کرد.
در آخر هم مدل کیبورد Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note5 وجود دارد که قرار است برای هر دو گوشی عرضه شود تا نیاز کسانی که علاقه به تایپ با کیبورد دارند را برآورده کند. در پشت کاور چیزی وجود ندارد ولی در جلو صفحه کیبورد است که با اتصال به گوشی میتوان از آن استفاده کرد. سامسونگ قرار است که مدلهای جدید powerbank را عرضه کند که باعث میشوند گوشی زودتر شارز شود. در آخر میتوانید از تصاویر این کاورها لذت ببرید از حالا برای خود ، مدل کاور دلخواهتان را انتخاب کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.