Unpacked 2015: چیزهایی که باید قبل از Unpacked 2015 بدانید - تکفارس 
Unpacked 2015: چیزهایی که باید قبل از Unpacked 2015 بدانید - تکفارس 

Unpacked 2015: چیزهایی که باید قبل از Unpacked 2015 بدانید

محمدرضا قدمگاهی
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 17:45
Unpacked 2015: چیزهایی که باید قبل از Unpacked 2015 بدانید - تکفارس 

این پشت شامل تمامی اخبار منتشر شده از آنپکد سامسونگ تا قبل از ۱۳ آگوست است. در اینجا شما با تمامی شایعات Unpacked سامسونگ آشنا خواهید شد و متوجه می‌شوید که کدام یک به تحقق خواهد پیوست. با تکفارس همراه باشید.

هفته گذشته , سامسونگ اعلام کرد که میخواهد یک رونمایی بزرگ, در تاریخ August 13 یعنی ۲۲ مرداد ماه از مدل جدید Galaxy داشته باشد, البته مشخص نکرد که قرار است چه کاری انجام بدهد و یا از چه مدلی رونمایی کند. امروز, سامسونگ به طرفدارانش روزی که میخواهد از محصول جدیدش رونمایی کند را یادآوری میکند. البته باید گفت نحوه یاد آوریش هم جالب است. سامسونگ گفته “Note the date” یعنی روز ( منظور روز رونمایست) را به یاد داشته باشید, که کلمه Note همه را به یاد مدلی که شایعه شده در حال ساخت میباشد, یعنی مدل Galaxy Note 5 , میندازد. تقریبا میتوان گفت سامسونگ خود با این موضوع تایید کرده که مدل جدیدی که قرار است رونمایی شود مدل جدید Galaxy Note 5 میباشد.
سامسونگ یک عکس قرار داده که بوسیله آن همه را به این رونمایی دعوت کرده, همانطور که از عکس میبینید, تقریبا بدنه یک Galaxy Note 5 میباشد و به راحتی قسمت S Pen یا همان قلم Note 5 را میتوان مشاهده کرد. طبیعتا این دستگاه باید Galaxy Note 5 باشد. احتمال میرود در کنار معرفی Galaxy Note 5 , سامسونگ بخواهد مدل جدید گوشی اش یعنی Galaxy S6 Edge Plus را نیز معرفی کند. یک مدلی درست در سایز های Note 5 , که نباید S Pen یا همان قلم را به همراه داشته باشد. همانطور که میدانید Galaxy S6 Edge Plus مدلی بزرگتر از S6 edge میباشد که از اوایل سال میلادی امسال روانه بازار شده بود. امیدواریم شاهد هر دو مدلی که شایعه شده بودند , باشیم.
 Samsung-Note-the-Date-Galaxy-Unpacked-August-2015

همانطور که اطلاع دارید قبل از عرضه تلفن های هوشمند سازمان های مختلفی مانند TENAA و FCC اطلاعات بسیاری زیادی از تلفن های هوشمند فاش میکنند. به تازگی سازمان SIRIM اطلاعات جدیدی از پرچمدار Galaxy Note یعنی Galaxy Note 5 منتشر کرده است. سازمان SIRIM در کشور مالزی امروز اعلام کرد که تلفن هوشمند Galaxy Note 5 در دو مدل وارد بازار خواهد شد.

مدل اول تلفن هوشمند Galaxy Note 5 یک سیم کارته و مدل دوم آن دو سیم کارته خواهد بود. هم اکنون مدل دو سیم کارته این تلفن هوشمند SM-N9208 نام دارد که علاوه بر اضافه بود یک سیم کارت، ویژگی های متفاوتی نسبت به مدل تک سیم کارته دارد.

این تلفن همراه از شبکه‌ های ۲G، ۳G و LTE پشتیبانی خواهد کرد و علاوه بر آن میتوان از دو سیم کارت آن نیز استفاده کرد. طبق اطلاعات منتشر شده Wi-If a/b/g/n/ac, Bluetooth (version unknown), NFC and ANT+ از قابلیت های این تلفن هوشمند می باشد.
کمپانی نامدارد سامسونگ اعلام کرده است که تلفن هوشمند Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus را در تاریخ ۱۳ آگوست سال میلادی امسال به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

رویداد بزرگ سامسونگ در هفته ی آینده، سیزدهم آگوست برگزار خواهد شد. اما در حالی که روز به روز به این مراسم مهم نزدیک می شویم، فاش شدن تصاویر و اطلاعات فبلت های جدید سامسونگ بسیار زیاد اتفاق می افتد، حتی برای چند بار در یک روز!

در خبری دیگر، بنچمارک این مدل نیز تهیه گردیده است که آن را نیز پوشش خواهیم داد. علاوه بر اینکه بنچمارک های تازه ی این فبلت، شایعات قبلی را تایید می کند، هم اکنون نوت ۵ را در دست یک شخص می بینید که به صورت کامل آن را در معرض دید قرار می دهد.

همانطور که می بینید این یک مدل واقعی از فبلت است و مورد تصویر برداری قرار گرفته است پس دیگر یک طرح مفهمومی یا رندر نیست و می توان به آن اعتماد کرد. شاید تصاویر بالا، بهترین تصاویری باشد که تا به حال از این فبلت دیده ایم.

در واقع هیچ چیز شگفت انگیزی در رابطه با مشخصات فنی فبلت وجود ندارد و نوت ۵ دارای یک نسخه ی جدید قلم S Pen، پورت معمولی USB، رم ۴ گیگابایتی می باشد که هیچ گونه درگاه کارت حافظه بر روی بدنه ی آن دیده نمی شود. انتظار می رود این فبلت در نسخه های ۳۲ / ۶۴ / ۱۲۸ گیگابایتی معرفی شود.

اینطور که پیداست اطلاعات غیر رسمی از فبلت های آینده ی سامسونگ راه خود را پیدا کرده اند و لحظه به لحظه اخبار جدیدی از آن ها به گوش می رسد. این برای بار دوم است که تست بنچمارک نوت ۵ منتشر می شود اما این بار توسط AnTuTu.

جالب است بدانید تست های منتشر شده به صورت رسمی توسط خود AnTuTu منتشر شده اند که اطلاعات جالبی را در اختیار می گذارند. برای شروع بیایید یک بار دیگر درباره ی مشخصات فنی این تبلت صحبت کنیم. هر دوی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus با سخت افزار مشابه عرضه خواهند شد پس هر دوی آن ها مشخصات یکسانی دارند که عبارتند از چیپست Exynos 7420 ( مشابه پرچمدارن فعلی سامسونگ )، رم ۴ گیگابایتی، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و ویدئو چت، بنا به اطلاعات AnTuTu این فبلت با سیستم عامل اندروید نسخه ی ۵.۱.۱ عرضه خواهد شد که آخرین نسخه ی این سیستم عامل محبوب است.

به گفته ی این منبع تنها تفاوت این دو تبلت در سایز آن هاست که نوت ۵ صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و دیگری صفحه نمایش ۵.۶ اینچی دارد. اما خبر مهم این است که تست بنچمارک نوت ۵ به عدد ۶۹.۷۰۲ رسیده است در صورتی که آزمایش S6 Edge Plus عدد ۶۸.۳۴۵ را نشان می دهد.

اگر این اطلاعات درست باشد، می توانیم تنها انتظار دو صفحه نمایش در سایز های متفاوت را داشته باشیم و فرق عمده ی دیگری بین آن دو نخواهد بود.

هنگامی که شرکت سامسونگ در طراحی Galaxy S6 تعویض پذیری باطری و درگاه Mecro SD را حذف نمود خیلی ها نسبت به آن اعتراض داشتند و آنرا برای سامسونگ یک اشتباه تلقی میکردند. اما هیچکدام مانع فروش و موفقیت چشمگیر این پرچمدار نشد و حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا همین روش طراحی را در Note 5 نیز پیاده کند.در تصویر منتشر شده گویای آن است که جنس بدنه این گوشی ترکیبی از فلز و شیشه می باشد و بنظر می رسد استفاده از ترکیب فلز و شیشه قرار است به یک سنت در طراخی پرچمداران سامسونگ تبدیل شود با یک نگاه گسترده تر خواهیم دید که قلم S Pen در گوشه سمت راست پاییین قرار گرفته و پورت جک ۳.۵ میلی میتری بر خلاف رسم قدیمی که بالای گوشی های هوشمند قرار داشته به پایین آن منتقل شده است.شواهد گویای آن هستند که انحنای پشتی این گوشی هوشمند نسبت به سری قبلی بیشتر شده هست و هرچند که باطری گوشی غیرقابل تعویض است اما شنیده ها حکایت از یک باطری ۳,۰۰۰ میلی آمپری دارد.
حال باید منتظر ماند تا ببینیم آیا سامسونگ خواهد توانست یک گوشی مناسب را روانه بازار کند یا خیر.

Galaxy Note 5

Galaxy Note 5

تنها چند روز به مراسم معرفی کمپانی بزرگ سامسونگ زمان باقی مانده است و هر ساعت شایعات مختلفی در فضای مجازی منتشر می شود. همانطور که می دانید تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 4 از micoSD پشتیبانی نمی کرد و طبق آن همه ما انتظار داشتیم که در نسخه بعدی یعنی در تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 5 نیز اینگونه باشد و این تلفن هوشمند از microSD پشتیبانی نکند. به تازگی در آخرین شایعات اعلام شده است که تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 5 نسخه دو سیم کارته از microSD پشتیبانی می کند.

چند ساعت پیش یک منبع تایوانی این شایعه را پخش کرد و هنوز صحت این خبر تایید نشده است. البته تصاویر و شایعات ضد این این خبر نیز در فضای مجازی دیده می شوند و طبق آن ها تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 5 از microSD پشتیبانی نمی کند. بنا به اطلاعات منتشر شده در تایوان تنها نسخه دو سیم کارته Galaxy Note 5 از حافظه خارجی microSD پشتیبانی می کند.

آخرین شنیده حاکی از این است که کمپانی سامسونگ در نسخه دو سیم کارته سامسونگ Galaxy Note 5 از روشی استفاده می کند که این روزها بین کاربران و تولیدکنندگان محبوبتر باشد. در این روش از درگاه سیم کارت دوم به دو روش استفاده می شود. این روش اینگونه است که کاربر میتواند به جای استفاده از سیم کارت دوم، microSD که ظرفیت ۱۲۸ گیگ دارد را استفاده کند و حافظه تلفن هوشمند خود را افزایش دهد و با سیم کارت اول خود استفاده کند. همچنین در صورت نیاز میتواند به جای استفاده از microSD، سیم کارت دوم را وارد تلفن هوشمند خود کرده و از دو سیم کارت تلفن هوشمند خود بهره مند شود.

باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند بی نظیر در دسترس قرار گیرد یا تا پنجشنبه این هفته یعنی تا ۲۲ مرداد ماه (۱۳ آگوست ۲۰۱۵) صبر کنیم و مراسم رونمایی از Galaxy Note 5 را مشاهده کنیم تا اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا نسخه دو سیم کارته تلفن Galaxy Note 5 از microSD پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟ دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید.

همانطور که خبر دارید، تنها چند روز دیگر (۱۳ آگوست امسال) کمپانی محبوب سامسونگ قصد دارد از سه گجت جدید خود رونمایی کند. دو گجت از این سه گجت به تربیت Samsung Galaxy Note 5 و Samsung Galaxy S6 edge Plus می باشند که هنوز گجت سوم توسط کمپانی سامسونگ اعلام نشده است. شایعاتی مبینی بر اینکه سامسونگ قصد معرفی تبلت جدیدی خود با صفحه نمایش ۱۸ اینچی به گوش می رسد اما هنوز صحت این خبر تایید نشده است. وبسایت تکفارس نیز کنفرانس کمپانی سامسونگ را به صورت زنده پوشش خواهد کرد. با ما همراه باشید.

به تازگی یکی از فروشگاه های آنلاین خاورمیانه ای با نام Jarir تصویری از مشخصات دو اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 و Samsung Galaxy S6 edge Plus منتشر کرده است که هنوز این مشخصات توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده است. اگر فرض کنیم اطلاعات منتشر شده در تصاویر زیر صحت داشته باشند، در این صورت نگاهی به مشخصات هر دو اسمارت فون بی نظیر می اندازیم.

مشخصات تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5:

Specs for the Samsung Galaxy Note 5

بنا به مشخصات منتشر شده، تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5 دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن و کیفیت ۱۴۴۰ x 2560 یا همان ۲K می باشد. چیپست این تلفن هوشمند نیز Exynos 7422 SoC می باشد و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگ تا ۶۴ گیگ خواهد بود. کمپانی سامسونگ در تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5 از رم ۴GB استفاده کرده که باعث افزایش سرعت و عملکرد تلفن هوشمند خواهد شد.

چند روز پیش نیز خبری مبنی بر اینکه نسخه دو سیم کارته تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۵ از درگاه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد، به گوش می رسید. حال طبق اطلاعات منتشر شده توسط این فروشگاه، این اسمارت فون از microSD نیز پشتیبانی می کند و کاربران میتوانند از microSD 128 گیگابایتی نیز استفاده کنند و فضای حافظه گوشی خود را افزایش دهند.

دوربین پشت Samsung Galaxy Note 5 حدود ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است. کمپانی سامسونگ از باتری ۴۱۰۰mAh میلی آمپری در این گوشی استفاده کرده است و طبق اطلاعات این تلفن هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۵.۱ بهره مند است. وزن این گجت ۱۶۹ گرم و ضخامت آن نیز ۷.۶ میلی متر می باشد. حال به سراغ گجت دوم یعنی Samsung Galaxy S6 edge Plus میرویم.

مشخصات تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus:

Specs for the Samsung Galaxy S6 edge+

طبق اطلاعات منتشر شده، تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن و کیفیت ۱۴۴۰ x 2560 یا همان ۲K می باشد. چیپست این تلفن هوشمند نیز Exynos 7420 SoC می باشد. رم تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus رم ۴ گیگابایتی است که سرعت بالایی دارد. همچنین حافظه داخلی این گوشی در نوع ۳۲ گیگ و ۶۴ گیگی در بازار وجود خواهد داشت.

دوربین پشت اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge Plus حدود ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است. کمپانی سامسونگ از باتری ۳۰۰۰mAh میلی آمپری در این گوشی استفاده کرده است و این تلفن هوشمند نیز مانند گلکسی نوت ۵ به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۵.۱ بهره مند است. وزن تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 edge Plus  در حدود ۱۵۶ گرم و ضخامت آن نیز ۶.۹ میلی متر می باشد.

در هر صورت صحت این اطلاعات هنوز مشخص نیست و باید تا ۱۳ آگوست منتظر بمانیم تا کمپانی سامسونگ به صورت رسمی از این دو اسمارت فون رونمایی کند.

دیدگاه خودتان را درباره مشخصات تلفن هوشمند Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge+ با ما به اشتراک بگذارید.

فقط ۴ روز دیگر به برگزاری کنفرانس بزرگ کمپانی سامسونگ زمان باقی مانده و هر روز با انتشار تصاویر و اطلاعات زیاد از منابع مختلف اطلاعاتی درباره سخت افزار اسمارت فون بی نظیر Samsung Galaxy Note 5 در دسترس قرار می گیرد. دیروز یک فروشگاه آنلاین با انتشار مشخصات اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5، اطلاعات زیادی در اختیار علاقمندان قرار داد و حال امروز با انتشار تصویری مربوط به جعبه Samsung Galaxy Note 5، اطلاعات زیاد دیگری در مشخص شد که درستی این تصویر و مشخصات مثل همیشه مشخص نیست و صحت این خبر را تا برگزاری کنفرانس سامسونگ نمیتوان تایید کرد.

امروز تصویری از منابع تایلندی منتشر شد که مشخصات کلی اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 را میتوان مشاهده کرد. طبق نوشته های بر روی جعبه این تلفن هوشمند، Samsung Galaxy Note 5 دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 (QHD) می باشد. همچنین کمپانی سامسونگ از چیپست اختصاصی کمپانی خود با نام Exynos 7420 به همراه ۴ گیگ رم استفاده کرده است. طبق تصاویر منتشر شده گویا تصاویر مربوط به نسخه ۳۲ گیگابایتی اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 است و به همین خاطر نمیتوانیم اطلاعاتی درباره درگاه microSD از این تصاویر پیدا کنیم.

دوربین پشتی گوشی Samsung Galaxy Note 5 دوربینی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل است. سامسونگ در این دوربین از لرزشگیر اوپتیکال نیز استفاده کرده است. همچنین دوربین جلویی این دستگاه کیفیت ۵ مگاپیکسلی دارد که برای گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس تصویری استفاده می شود. مهمترین پیشرفت کمپانی سامسونگ در Samsung Galaxy Note 5 ارتقا باتری دستگاه است. کمپانی سامسونگ در تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5 از باتری ۴۱۰۰mAh میلی آمپری استفاده کرده که در مقایسه با سری قبلی باتری دستگاه ارتقا یافته است. همچنین سیستم عامل پیش فرض سامسونگ گلکسی نوت ۵ نیز اندروید ۵.۱.۱ می باشد.

شایان به ذکر است که کمپانی سامسونگ در ۱۳ آگوست علاوه بر معرفی Samsung Galaxy Note 5، از اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge+ به صورت همزمان معرفی خواهد کرد. گفتنی است که گجت سومی نیز در این کنفرانس معرفی خواهد شد اما متاسفانه اطلاعاتی از این گجت هنوز در دسترس نمی باشد. هرچقدر به مراسم سامسونگ یعنی ۱۳ آگوست نزدیکتر می شویم اطلاعات زیادی از اسمارت فون های جدید سامسونگ لو میرود و چند روز بعد در مراسم اطلاعات کاملا درستی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را نسبت به مشخصات اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.