آیا این اولین گوشی اندرویدی بلک بری خواهد بود؟ - تکفارس 
آیا این اولین گوشی اندرویدی بلک بری خواهد بود؟ - تکفارس 

آیا این اولین گوشی اندرویدی بلک بری خواهد بود؟

مسعود مقدم
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 02:43
آیا این اولین گوشی اندرویدی بلک بری خواهد بود؟ - تکفارس 

از سال ۲۰۱۰ به بعد، شرکت کانادایی بلک بری، رشد چشمگیری در وضعیت اقتصادی خود نداشته است. آن ها بعد از گذشت ۵ سال واقعا به فکر ایجاد تغییراتی هستند که آن ها را از خطر مرگ نجات دهد. حال به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد اولین اسمارت فون اندرویدی خود را با نام رمزی Venice معرفی و به بازار عرضه کند.

پیش تر در ماه جولای امسال، اولین اخبار در رابطه با این اسمارت فون منتشر شد و تصاویر رندر شده ای نیز از این مدل به اشتراک گذاشته شد که همگی در حد یک شایعه بودند. اما تصویری که در پایین می بینید با تصاویر قبلی تفاوت دارد. این دستگاه مانند Galaxy S6 Edge، دو لبه ی خمیده دارد و یک کیبورد نیز برای آن طراحی شده است.

blackberry-venice-leak-300-100

 

همانطور که گفتیم، به احتمال بسیار زیاد، این دستگاه از سیستم عامل اندروید بهره خواهد برد و دارای یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی QHD می باشد. در کنار استفاده از یک پردازنده ی Snapdragon با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی، می توان ادعا کرد که بلک بری برای شروع بسیار خوب عمل کرده است.

از طرفی نیز اخباری در دسترس است که نشان می دهد بلک بری از ساخت نسخه ی دهم ویندوز عامل خود دست خواهد کشید و این شرکت نیز به مانند اکثر شرکت های مطرح سازنده ی اسمارت فون ها، سیستم عامل اندروید را به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود انتخاب خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.