HTC Desire 526 و ۶۲۶ رسما معرفی شدند - تکفارس 
HTC Desire 526 و ۶۲۶ رسما معرفی شدند - تکفارس 

HTC Desire 526 و ۶۲۶ رسما معرفی شدند

امیرحسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 00:20
HTC Desire 526 و ۶۲۶ رسما معرفی شدند - تکفارس 

ماه گذشته بود که شرکت تایونی HTC از چند اسمارت فون برای بازار ایالات متحده پرده برداشت در آن زمان متوجه شدیم که این اسمارت فون ها تنها مخصوص بازار ایالات متحده است اما حالا این محدودیت بر داشته شده است و امروز Verizon اعلام کرد که قرار است تا دو دستگاه HTC Desire 526 و HTC Desire 626 را به فروش برساند .

HTC Desire 526 با یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولیشن ۵۴۰×۹۶۰ تاچ اسکرین و هشت مگا پیکسل دوربین اصلی دارای فلش ال ای دی و دو مگا پیکسل دوربین جلو مخصوص تصاویر سلفی و همچنین ۱.۵ گیگا بایت رم و هشت گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا و همچنین یک پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 210 SoC چهار هسته ای ۱.۱ گیگا هرتزی و البته با پشتیبانی از سیم کارت های ۴G LTE و یک باتری دو هزار میلی آمپری و در آخر سیستم عامل اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی عرضه خواهد شد .

فروش این مدل از اسمارت فون های شرکت تایوانی قرار است تا در روز سیزدهم آگوست توسط Verizon به فروش برسد و شما می توانید این گجت را با قیمت صد و بیست دلار که قرار است به صورت اقساط بیست و چهار ماهه و ماهی پنج دلار خریداری کنید .

اما HTC Desire 626 , متاسفانه هنوز قیمتی برای این گجت اعلام نشده است و زمان عرضه ی آن نیز مبهم است اما ویژگی های این دستگاه منتشر شده است که از آنها می توان به یک صفحه نمایش پنج اینچی با تراکم پیکسلی ۷۲۰p و دوربین اصلی هشت مگا پیکسلی و پنج مگا پیکسل به دوربین ثانویه اختصاص داده شده است .

رم این دستگاه ۱.۵ گیگا بایت خواهد بود و همچنین شانزده گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا و با یک پردازنده ی مشابه ی HTC Desire 526 یعنی Qualcomm Snapdragon 210 SoC چهار هسته ای ۱.۱ گیگا هرتزی و باز هم از ۴G و LTE پشتیبانی خواهد شد و یک باتری دو هزار میلی آمپری و اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی نیز از دیگر ویژگی های دیگر این دستگاه است .

با تک فارس همراه باشید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید