اسمارت فون iPhone 6c در کنار آیفون های جدید عرضه نخواهد شد - تکفارس 
اسمارت فون iPhone 6c در کنار آیفون های جدید عرضه نخواهد شد - تکفارس 

اسمارت فون iPhone 6c در کنار آیفون های جدید عرضه نخواهد شد

حسین توحیدلو
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 19:32
اسمارت فون iPhone 6c در کنار آیفون های جدید عرضه نخواهد شد - تکفارس 

در سال ۲۰۱۳ کمپانی بزرگ اپل با عرضه iPhone 5c توانست موفقیت نسبتا بزرگ را برای خود کسب کند. البته برخی از کاربران معتقدند که عرضه اسمارت فون iPhone 5c توسط کمپانی اپل یک اشتباه محسوب می شود، اما از نظر فروش درمورد شکست یا پیروزی این محصول نظر دهیم، گویا iPhone 5c پیروز شده است. کم کم به کنفرانس رسمی کمپانی بزرگ اپل نزدیک می شویم و طبق سنت های گذشته در این روزها شایعات و خبرهای زیادی درباره مراسم و کنفرانس اپل منتشر می شود. چند روز پیش خبری مبنی بر اینکه کمپانی اپل قصد دارد اسمارت فون iPhone 6c در کنار iPhone 6s و ۶s Plus عرضه نخواهد شد. البته مدتی پیش توییتی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد که طبق آن اسمارت فون اسمارت فون iPhone 6c در کنار آیفون های جدید وارد بازار خواهند شد. حال طبق خبری که چند ساعت پیش منتشر شد، گویا این چنین نخواهد بود و اسمارت فون iPhone 6c در کنار آیفون ۶s و ۶s Plus عرضه نخواهد شد. در ادامه همراه تکفارس باشید.

کمپانی Fiksu که یک کمپانی بازاریابی و مارکترینگ است که در کشور آمریکا فعالیت می کند، به تازگی اطلاعاتی جدیدی را از  فایل‌ های لاگ کمپانی اپل در رابطه با آیفون های ۶s و ۶s Plus و ۶c پیدا کرده است. طبق این اطلاعات کمپانی اپل دو تلفن هوشمند جدید خود را با کدهای آیفون ۸.۱ و آیفون ۸.۲ رمز گزاری کرده است. این در حالیست که کمپانی اپل سال گذشته در زمان معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس، از کد های آیفون ۷.۱  و آیفون ۷.۲ استفاده کرده بود و به همین خاطر میتوانیم حدس بزنیم که کدهای آیفون ۸.۱ و آیفون ۸.۲ مربوط به دو اسمارت فون iPhone 6s و ۶s Plus است.

البته شانس دیگری نیز وجود دارد که اسمارت فون iPhone 6c با کد دیگری نام گزاری شده باشد. iPhone 5c اسمارت فون سال ۲۰۱۳ است و حال ممکن است کد نسل جدیدی این اسمارت فون iPhone 7.3 باشد! متاسفانه این کد نیز در لیست فایل های لاگ کمپانی اپل تا به این لحظه مشاهده نشده است. در ادامه کمپانی Fiksu اعلام کرده است که دو اسمارت فون جدید در کشور آمریکا بسیار فعال بوده است و نام کشور های آلمان و برزیل را نیز ذکر کرده است. حال به نظر می رسد که کمپانی اپل قصد آزمایش این دو تلفن هوشمند در کشورهای ذکر شده را دارد!

البته هنوز هم نمیتوان مشخص کرد که اسمارت فون iPhone 6c در عرضه خواهد شد یا خیر. برای شنیدن اخبار درست باید تا روز ۹ سپتامبر سال میلادی جاری صبر کنیم و مشاهده کنیم که کمپانی اپل از کدام محصولات خود در این مراسم رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه شما در رابطه با اسمارت فون iPhone 6c چیست؟ آیا این اسمارت فون در کنار iPhone 6s و ۶s Plus عرضه خواهد شد؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.