Gigabyte یک لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی معرفی کرد - تکفارس 
Gigabyte یک لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی معرفی کرد - تکفارس 

Gigabyte یک لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی معرفی کرد

مسعود مقدم
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 02:04
Gigabyte یک لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی معرفی کرد - تکفارس 

شرکت گیگابایت را همه به عنوان یک سازنده ی با کیفیت می شناسند که لپ تاپ های آن همیشه از بهترین شکل ساخت بهره می برند. حال این کمپانی یک لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی معرفی کرده است که در آن از یکی از بهترین پردازنده های موجود در بازار و کارت گرافیک GTX 970M استفاده شده است. خود گیگابایت این مدل را به عنوان یک ” دلربا ” معرفی می کند!

Gigabyte P55W در واقع یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی دارد که در طراحی آن از رنگ های مشکی و نارنجی بهره گیری شده است. حتما با خواندن این ترکیب رنگ متوجه شدید که این لپتاپ مختص گیمر ها طراحی شده است.

P55W دارای نمایشگر Full HD بوده و پردازنده ی آن Core i7 5700HQ می باشد که حداکثر سرعت کلاک ۳.۵ گیگاهرتز را ارئه می دهد اما در صورت عادی سرعت آن برابر ۲.۷ گیگاهرتز است. نا گفته نماند که در کنار آن یک رم ۸ گیگابایتی نیز قرار گرفته است.

کارت گرافیک آن، مدل محبوب GTX 970M بوده که دارای ۳ گیگابایت حافظه ی رم می باشد که در حال حاضر یکی از بهترین آپشن ها برای یک کامپیوتر مخصوص بازی به شمار می آید.

در سمتی دیگر، شما در این لپ تاپ ۱۲۸ گیگابایت هارد SSD و ۱ ترابایت هارد معمولی در اختیار دارید که سرعت آن به ۷۲۰۰rpm می رسد. هم چنین در این مدل یک DVD writer و یک باتری ۵۷ واتی ۶ سلولی از نوع لیتیوم یونی تعبیه شده است.

مدل نام برده با قیمت ۱۱۴۹ پوندی به فروش می رسد در حالی که یک مدل ارزان تر به نام P55K با کارت گرافیک GTX 965M دو گیگابایتی با قیمت ۹۹۹ پوند در دسترس است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.