آیا این گوشی با صفحه نمایش خمیده از Huawei است؟ - تکفارس 
آیا این گوشی با صفحه نمایش خمیده از Huawei است؟ - تکفارس 

آیا این گوشی با صفحه نمایش خمیده از Huawei است؟

وحید درگایی
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 17:57
آیا این گوشی با صفحه نمایش خمیده از Huawei است؟ - تکفارس 

تا کنون اخبار زیادی مبنی بر معرفی فبلت هوآوی در کنفرانس IFA داشتیم ولی هنوز چیزی مشخص نیست.تنها گزینه ی  روی میز برای این فبلت مرموز نسخه تقویت شده Mate 7 یعنی فبلت Mate 7 plus است که اخبار جالبی هم درباره آن پیچیده است مانند داشتن تکنولوژی Force touch.

این اطلاعات بدست آمده را که کنار بگذاریم،ظاهرا دستگاه مرموز دیگری نیز قرار است در کنفرانس IFA معرفی شود.حال به بررسی اطلاعاتی که ازین گوشی بدست ما رسیده می پردازیم.

طی تصویری که ازین گوشی منتشر شده میبینیم که دارای صفحه نمایشی خمیده است. خبرگذاری لو دهنده این عکس گفته که این گوشی قرار است با کد ۰۰۷ منتشر شود و ساخته هوآوی باشد.

اطلاعات زیادی ازین تصویر بدست ما نمی رسد بجز بالای این گوشی که این تصویر نیز فقط جای جک هدفون و جای یک سیم کارت و شاید هم SD کارت را به ما نشان می دهد.جنس کلی دستگاه ظاهرا قرار است از فلز باشد و انحنا را نیز در صفحه نمایش این گوشی مشاهده کنیم.البته این نکته را باید در نظر بگیریم که ما در حال مشاهده صفحه نمایش خاموش این گوشی هستیم و می تواند خمیده نباشد و مقداری از این سیاهی یکدست بزل یا حاشیه این گوشی باشد.ما هنوز این مقدار اطلاعات در دست نداریم که به این گوشی Mate 7 بگوییم و این تصویر منتشر شده نیز با تصاویر قبلی ای که از Mate 7 منتشر شده بود در تناقض است پس به صورت ساده این گوشی را یک مدل جدید معرفی می کنیم.

Mystery-Huawei-deviceIs-this-a-curved-screen-phone-from-Huawei

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید