Samsung Galaxy S6 Edge Plus از ویژگی People Edge بهره می برد - تکفارس 
Samsung Galaxy S6 Edge Plus از ویژگی People Edge بهره می برد - تکفارس 

Samsung Galaxy S6 Edge Plus از ویژگی People Edge بهره می برد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 16:37
Samsung Galaxy S6 Edge Plus از ویژگی People Edge بهره می برد - تکفارس 

همانطور که اطلاع دارید کمپانی بزرگ سامسونگ در مراسم Unpacked 2015 قصد دارد از سه گجت جدید و همچنین ساعت هوشمند دایره ای شکل خود رونمایی کند. هر روز که به ۱۳ آگوست (تاریخ برگزاری کنفرانس کمپانی سامسونگ) نزدیکتر می شویم اطلاعات زیادی منتشر می شوند که متاسفانه درستی یا نادرستی این خبرها مشخص نیست و باید تا روز رونمایی از این گجت ها منتظر باشیم. در این مراسم از اسمارت فون Samsung Galaxy S6 Edge Plus و Samsung Galaxy Note 5 رونمایی خواهد شد. حال چن ساعت پیش طبق اطلاعات منتشر شده، تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 Edge Plus از ویژگی People Edge بهره می برد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

قابلیت People Edge این اجازه را به کاربران می دهد که در قسمت لبه اسمارت فون (بخش خمیده صفحه) ۵ تا از مخاطبین مهم خود را داشته باشند. در صفحه دومی نیز به همین شکل یعنی ۵ برنامه بسیار کاربردی که به دلخواه دارندگان انتخاب می شود، در این بخش قرار می گیرند. قابلیت People Edge اجازه دسترسی به مخاطبین مهم خود را سریعتر کرده و دیگر نیازی به اجرای بخش مخاطبین و پیدا کردن آن ها نخواهید داشت.

همانطور که می دانید اسمارت فون Samsung Galaxy S6 Edge Plus نسبت به اسمارت فون Samsung Galaxy S6 Edge فقط در سایز گوشی ها تفاوت دارند. در نتیجه صفحه نمایش و قسمت خمیده و لبه گوشی Samsung Galaxy S6 Edge Plus بزرگتر خواهد بود. به همین دلیل در قابلیت People Edge به کار رفته در سامسونگ گلکسی اس ۶ اچ پلاس با کلیک بر روی هر مخاطب ۶ گزینه یا آپشن برای دارندگان اجرا خواهد شد. این ۶ گزینه تماس، چت ویدیویی، ارسال پیغام، ایمیل، ارسال تصویر و ارسال شکلک‌هاست که دارندگان میتوانند به سرعت به این ۶ قابلیت دسترسی داشته باشند. این در حالیست که در اسمارت فون ساسمونگ گلکسی اس ۶ اچ با کلیک بر روی هر مخاطب تنها گزینه های تماس، ارسال پیغام و ارسال ایمیل در اختیار کاربر قرار می گرفت.

بنا به آخرین اطلاعات و اخبار منتشر شده از این تلفن هوشمند، Samsung Galaxy S6 Edge Plus دارای صفحه نمایش ۵.۷ از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 با وضوح QHD می باشد. همچنین پردازشگر قدرتمند Exynos 7420 SoC در این تلفن هوشمند توسط سامسونگ تعبیه شده است. حافظه داخلی این گوشی نیز در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد. دوربین پشتی این تلفن هوشمند ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی این دستگاه ۵ مگاپیکسل است که برای تصویربرداری سلفی و مکالمات تصویری کیفیت خوبی محسوب می شود. کمپانی بزرگ سامسونگ نیز در این اسمارت فون از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است. علاوه بر این، گلکسی اس ۶ اچ پلاس به صورت پیش فرض از اندروید ۵.۱.۱ بهره می برد.

انتظار می رود که اسمارت فون Samsung Galaxy S6 Edge Plus در تاریخ ۲۱ آگوست به صورت رسمی وارد بازار شود و در این تاریخ شما میتوانید این تلفن هوشمند بی نظیر را از فروشگاه ها خریداری کنید.

دیدگاه خود را در خصوص اسمارت فون Samsung Galaxy S6 Edge Plus با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.