آپدیت جدید Hangouts با طراحی جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
آپدیت جدید Hangouts با طراحی جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

آپدیت جدید Hangouts با طراحی جدید در دسترس قرار گرفت

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 15:53
آپدیت جدید Hangouts با طراحی جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

بی شک یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های سیستم عامل اندروید، نرم افزار Hangouts است. اگر شما هم یکی از کاربران این نرم افزار در سیستم عامل ای او اس هستید، ماه گذشته بروز رسانی ورژن ۴.۰ را دریافت کرده بود. حال اگر اسمارت فون شما از سیستم عامل اندروید بهره مند است، کمپانی بزرگ گوگل امروز آپدیت ورژن ۴.۰ نرم افزار Hangouts را در گوگل پلی استور منتشر کرد و شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان بروز رسانی کنید. اما در این بروز رسانی تغییراتی در ظاهر و دیزاین و  اساسی عمده ای در نرم افزار ایجاد شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

نرم افزار Hangouts همان رنگ سبز مخصوص به خود را در این آپدیت جدید خود نیز حفظ کرده است. در این بروز رسانی دکمه شناور جدیدی برای ایجاد پیام در نرم افزار Hangouts تعبیه شده است. علاوه بر این کلید شناور، با توجه به استفاده از زبان طراحی متریال (Material Design) باعث شده که این ورژن از نرم افزار Hangouts رابط کاربری ساده ای را برای کاربران محیا کند. البته تغییرات این آپدیت فقط مختص اسمارت فون های اندرویدی نبوده و اسمارت واچ های سیستم عامل اندرویدی نیز از این آپدیت بهره مند هستند. علاوه بر تغییرات ایجاد شده در آپدیت ورژن ۴.۰ نرم افزار  Hangouts کمپانی بزرگ گوگل ادعا می کند که در Hangouts 4.0 سرعت انتقال پیام ها نیز افزایش یافته است و پیام ها با سرعت بیشتری به مخاطبین شما ارسال خواهد شد.

همچنین در Hangouts 4.0 شما میتوانید status های خود را به صورت دلخواه و کاستوم تغییر دهید و باز هم آن ها را برگردانید! همچنین طبق اطلاعات منتشر شده Hangouts 4.0 از باتری اسمارت فون ها نسبت به نسخه های قبلی خود کمتر استفاده می کند. هم اکنون نسخه ۴.۰ نرم افزار Hangouts  برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی استور در دسترس می باشد و شما میتوانید هم اکنون از قابلیت های جدید این نرم افزار بهره مند شوید.

آیا شما از برنامه Hangouts استفاده می کنید؟ دیدگاه شما در رابطه با این نرم افزار چیست؟ دیدگاهایتان را به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.