Xperia M5 با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسد! - تکفارس 
Xperia M5 با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسد! - تکفارس 

Xperia M5 با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسد!

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 13:02
Xperia M5 با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسد! - تکفارس 

هفته گذشته کمپانی بزرگ سونی از دو اسمارت فون با سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی با نام های Xperia C5 Ultra و Xperia M5 معرفی کرد و بنا به گفته های سونی بزودی در پایان این ماه شاهد عرضه این محصولات در بازار (حداقل در چند فروشگاه) خواهیم بود. متاسفانه در زمان معرفی این دو تلفن هوشمند کمپانی سونی اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دو محصول منتشر نکرد. چند روز گذشته نیز قیمت اسمارت فون Xperia C5 توسط برخی از منابع منتشر شد که طبق آن ها این گوشی حدود ۴۲۵ دلار در هنگ کنگ قیمت دارد. امروز قیمت اسمارت دیگر یعنی Xperia M5 در تایوان مشخص شد. در ادامه با ما همراه باشید.

به تازگی طبق خبرگزاری ها یکی از فروشگاه های تایوانی قیمت اسمارت فون سونی Xperia M5 را ۴۰۸ دلار (۱۲,۹۰۰ TWD) اعلام کرده است. همچنین در این فروشگاه تایوانی قیمت تلفن هوشمند Xperia C5 Ultra حدود ۳۷۵ دلار اعلام شده که گویا Xperia C5 Ultra در کشور تایوان ارزانتر از کشور هنگ کنک می باشد. حال طبق خبرهای منتشر شده میتوانیم حدس بزنیم که قیمت اسمارت فون Xperia M5 در بازار جهانی حدود ۴۰۰ دلار و اسمارت فون Xperia C5 Ultra نیز به مقدار کمتری از M5 برای فروش قرار گیرند.

برخلاف اسمارت فون Xperia C5 Ultra که یک قبلت ۶ اینیچی می باشد، اسمارت فون Xperia M5 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p با وضوح Full HD می باشد. همچنین این گوشی دارای گواهی IP68 (ضد آب و ضد گرد و خاک) است و جز اولین تلفن هوشمند سونی محسوب می شود که دارای پردازشگر Helio X10 MT6795 MediaTek است. سونی تا به حال از این پردازنده در تلفن های هوشمند خود استفاده نکرده است. علاوه بر همه این اطلاعات، یکی از بهترین دلیل های خرید اسمارت فون Xperia M5 میتوان دوربین های این دستگاه باشد. دوربین پشتی این گوشی ۲۱.۵ مگاپیکسل با فوکوس خودکار هیبریدی ۰.۲۵ seconds می باشد و دوربین جلو برای تصویربرداری سلفی میتوان استفاده کرد، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که تصاویر خارق العاده ای را ثبت میکند. کمپانی بزرگ سونی در این تلفن هوشمند از باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است. رم این دستگاه ۱۶ گیگابایت و حافظه آن ۱۶ گیگابایت می باشد. همچنین از قابلیت های دیگر میتوان به پشتیبانیاز microSD اشاره کرد.

انتظار می رود که شرایط برای عرضه این دو اسمارت فون جدید کمپانی سونی  Xperia M5 و the Xperia C5 در بازار آمریکا محیا است. در هر صورت ما خبرهای جدیدی را با شما در میان خواهیم گذاشت. طبق آخرین خبرگزاری ها کمپانی سونی در اوایل ماه آتی میلادی این دو گوشی هوشمند را وارد بازار جهانی کند.

دیدگاه خود را در رابطه با دو اسمارت فون جدید کمپانی سونی به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید