Snapdragon 820 به این زودی ها معرفی نخواهد شد - تکفارس 
Snapdragon 820 به این زودی ها معرفی نخواهد شد - تکفارس 

Snapdragon 820 به این زودی ها معرفی نخواهد شد

حسین توحیدلو
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 12:28
Snapdragon 820 به این زودی ها معرفی نخواهد شد - تکفارس 

چیپست های Snapdragon در بازار بسیار محبوب هستند و اگر کمی از سخت افزار اسمارت فون ها آشنایی داشته باشید می دانید که بسیاری از کمپانی های بزرگ از سری برای چیپست های خود استفاده می کنند. حال چند روز خبری مبنی بر اینکه کمپانی کوالکام قصد دارد در مراسمی که بزودی برگزار خواهد شد، از چیپست Snapdragon 820 رونمایی کند، در فضای مجازی به گوش می رسید. شایعه های بسیاری در این رابطه منتشر می شوند اما مردم خواستکار حقیقت و خبرهایی هستند که ۱۰۰ درصد درست باشند. همانطور که می دانید سری Snapdragon 810 در بازار آنطور که همه انتظار داشتند، پیش نرفت و مشکلات زیادی مانند تولید گرمای زیاد را داشت. حال طبق خبرهای منتشر شده گویا در مراسم هفته آینده در کنفرانس کمپانی کوالکام از چیپست Snapdragon 820 رونمایی نخواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

کمپانی کوالکام  در مراسم SIGGRAPH 2015 که هفته آینده برگزار خواهد شد از بسیاری از افراد مشهور دعوت به عمل کرده است. به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان و تحلیلگران انتظار معرفی از Snapdragon 820 را داشتند. اما همه چیز آنطور که تصور میکنیم پیش نخواهد رفت و کمپانی کوالکام در مراسم SIGGRAPH 2015 حضور خواهد داشت اما در این مراسم از محصولات مرتبط با بازی شرکت خود رونمایی و معرفی خواهد کرد. متاسفانه تاریخ معرفی چیپست Snapdragon 820 هنوز هم مشخص نشده است.

کمپانی کوالکام باید از این بابت خوشحال باشد که این همه از علاقه مندان و کاربران منتظر معرفی چیپست جدید یعنی Snapdragon 820 هستند. پس از اینکه کمپانی بزرگ سامسونگ یکی از بزرگترین مشتری های کمپانی کوالکام از چیپست Snapdragon 810 در اسمارت فون های خود استفاده کرد و مشکلاتی همچون داغ شدن شدید اسمارت فون را با چشم نظاره کرد، دیگر در اسمارت فون های خود از Snapdragon 810 استفاده نکرد و از چیپست های اختصاصی خود در تلفن های هوشمند خود استفاده کرد. از دست دادن مشتری بزرگی همچون سامسونگ، ضربه شدیدی به کوالکام وارد کرد و به همین خاطر کمپانی کوالکام باید در چیپست Snapdragon 820 ضرر چیست قبلی خود یعنی Snapdragon 810 را جبران کند. درآمد سه ماه اول کمپانی کوالکام به دلیل کاهش فروش محصول Snapdragon 810 تا ۱۴ درصد کاهش یافت و این خبری خوبی برای سهام داران این شرکت محسوب نمی شود.

برای افرادی که اطلاعاتی درباره تکنولوژی و چیپست ها اسنپ دراگون ندارند باید عرض کنیم که چیپست ها برای اسمارت فون ها تولید می شوند و در اسمارت فون ها مورد استفاده قرار می گیرند. این چیپست ها باعث می شوند که اسمارت فون ها فیلم هایی با کیفیت ۱۰۸۰p، افزایش کیفیت موسیقی ها، ترکیب کردن WiFi، bluetooth و GPS می باشند. این کارها باعث افزایش عملکرد اسمارت فون و کاهش هزینه های گوشی و افزایش طول عمر باتری می شود.

البته روابط این دو کمپانی یعنی سامسونگ و کوالکام بهبود یافته است و طبق آخرین خبرها کمپانی سامسونگ در اسمارت فون های جدید خود قصد دارد از چیپست Snapdragon 820 استفاده کند. هم اکنون گلکسی سری جدید کمپانی سامسونگ عملکرد بسیار خوبی دارد و انتظار می رود که در اوایل سال ۲۰۱۶ تولید شود.

دیدگاه شما در رابطه با چیپست Snapdragon 820 چیست؟ چه زمانی از این چیپست رونمایی خواهد شد؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.