درباره ی Force Touch در iPhone 6S بیشتر بدانید - تکفارس 
درباره ی Force Touch در iPhone 6S بیشتر بدانید - تکفارس 

درباره ی Force Touch در iPhone 6S بیشتر بدانید

مسعود مقدم
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 05:26
درباره ی Force Touch در iPhone 6S بیشتر بدانید - تکفارس 

همانطور که از شایعات تا به حال مشخص شده است، آیفون ۶s از قابلیت Force Touch در صفحه نمایش بهره خواهد برد. منابع زیادی نیز به این موضوع اشاره داشته اند و یکی از تغییرات بزرگ آیفون بعدی خواهد بود.

البته کاربران در حال حاضر تصوری از این قابلیت دارند چرا که قبلا از آن در Apple Watch و مک بوک جدید استفاده شده بود. اما اکنون اطلاعاتی را رابطه با این که این ویژگی در آیفون چگونه خواهد بود منتشر گردیده است.

۹to5mac اعلام می کند منابعی که تا کنون شانش داشتن یک iPhone 6s را داشته اند می گویند که این قابلیت بیشتر در استفاده از Shortcut ها در برنامه هایی که استفاده می کنید دارد.

برای مثال همانطور که در بعضی از برنامه های Apple Watch دیده ایم، استفاده از این قابلیت باعث می شود تا یک منوی کوچک برای شما باز شود که کل صفحه را نمی گیرد و شامل گزینه های کوتاه و کاربردیست و بیشتر جنبه ی منو های پاپ-آپ دارد.

هم چنین وقتی شما از برنامه ی Maps استفاده می کنید، وقتی شما از Force Touch کمک می گیرید، برنامه به صورت خودکار جهت یابی Turn-by-trun را غیر فعال می سازد.

یا در برنامه ی موزیک، این قابلیت به شما کمک می کند تا با فشردن صفحه، موزیک در حال پخش را به لیست علاقه مندی هایتان افزوده یا آن را برای گوش دادن به صورت آفلاین ذخیره کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید