برخی از تغییرات نسخه ی نهایی WatchOS 2 را اینجا ببینید - تکفارس 
برخی از تغییرات نسخه ی نهایی WatchOS 2 را اینجا ببینید - تکفارس 

برخی از تغییرات نسخه ی نهایی WatchOS 2 را اینجا ببینید

مسعود مقدم
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 04:14
برخی از تغییرات نسخه ی نهایی WatchOS 2 را اینجا ببینید - تکفارس 

کاربرانی که از آیفون استفاده می کنند، به خوبی از قابلیت های Apple Watch آکاهی دارند و می دانند که یکی از بهترین مکمل ها برای دستگاه های آیفونشان، ساعت هوشمند اپل است. اما به گفته ی شرکت اپل، در حال حاضر ساعت های هوشمند آن ها تمام قدرت خود را نشان نداده است و پتانسیل واقعی آن در پاییز امسال، و زمانی که WatchOS 2 عرضه شود مشخص خواهد شد.

WatchOS 2 Beta 5 در حال حاضر توسط توسعه دهندگان در حال آزمایش است و اگر اخبار تک فارس را دنبال کرده باشید، قبلا طی خبری اعلام کردیم که ۹to5mac حتی اسکرین شات هایی را از این نسخه انتشار داده است که یکی از بهترین قابلیت های WatchOS 2، نسخه ی بازسازی شده ی برنامه ی Music در آن بود.

همانطور که گفتیم برنامه ی Music برای ساعت های هوشمند اپل دوباره طراحی شده است که در آن می توان منبع موزیک در حال پخش و میزان ولومی که با آن به شنیدن موزیک می پردازید را مشاهده کرد. قابلیت Quick Play نیز افزوده شده است که به شما اجازه ی شافل کردن موزیک در حال پخش را می دهد.

بخش صفحه ی اصلی نیز دست خوش تغییراتی شده است و می توانید آن را بیشتر شخصی سازی کنید. هم چنین تنظمیاتی افزوده شده است که به شما اجازه می دهد به جای ۱۵ ثانیه، تا سقف ۷۰ ثانیه صفحه را روشن نگاه دارید. هم چنین شرکت های Third Party زیادی بعد از انتشار این آپدیت، به سوی عرضه ی برنامه های مختلف برای این سیستم عامل هجوم خواهند آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.