یوتیوب به صورت زنده مسابقات Dota 2 را پوشش خواهد داد - تکفارس 
یوتیوب به صورت زنده مسابقات Dota 2 را پوشش خواهد داد - تکفارس 

یوتیوب به صورت زنده مسابقات Dota 2 را پوشش خواهد داد

مسعود مقدم
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - 01:29
یوتیوب به صورت زنده مسابقات Dota 2 را پوشش خواهد داد - تکفارس 

مسابقات جهانی Dota 2 به زودی آغاز خواهد شد و مثل همیشه یکی از بزگترین جوایز در اختیار تیم های برنده خواهد بود. جالب است بدانید تیم برنده ی این مسابقات، مبلغ ۶.۶ میلیون دلار را به خانه خواهد برد در صورتی که برای تیم دوم، ۲.۸۵ میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

پنجمین سری از این مسابقات به صورت زنده توسط سایت های Twitch و YouTube پوشش داده می شود. البته سرویس یوتیوب در سال گذشته و پوشش زنده ی رویداد مشابه اصلا در جایگاه یک سایت بزرگ واقع نشد و استریم آن ها، پر از اشکالات فنی و تاخیر در پخش زنده ی دوربین ها بود؛ از این رو این سرویس اصلا دوست ندارد که اتفاقات سال گذشته برای آن ها تکرار شود.

یوتوب امسال برای کاربرانی که این رویداد را به صورت زنده از این سرویس پیگیری خواهند کرد، رزولوشن ۱۰۸۰P Full HD و فریم ریت ۶۰FPS در نظر گرفته است که بسیار مناسب خواهد بود.

این سرویس برای پخش زنده ی مسابقات امسال ویژگی های خاصی در نظر گرفته است. یکی از آن ها که واقعا جالب به نظر می رسد قابلیت virtual DVR می باشد. این قابلیت به تماشاگران اجازه می دهد که که بین زمانی های استراحت ویدئو را متوقف کرده و به محض شروع مسابقه بعدی، پلیر شروع به پخش آن کند. دیگر ویژگی که virtual DVR در اختیار می گذارد، به کار آن دسته از افرادی خواهد آمد که کمی در مشاهده ی آنلاین مسابقات تاخیر داشته اند. این قابلیت فیلم مسابقات را برای آن ها از اول به صورت دور تند شروع می کند و در بخشی که به زمان واقعی رسید، به صورت عادی ویدئو را پخش خواهد کرد.

این پوشش زنده، برای یوتوب یک فرصت محسوب می شود که بخش لایو استریم خود را سنجیده و برای رویداد های مهم دیگر برنامه ریزی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.