اطلاعات بیشتری از اسمارت واچ Gear A سامسونگ منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات بیشتری از اسمارت واچ Gear A سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات بیشتری از اسمارت واچ Gear A سامسونگ منتشر شد

حسین توحیدلو
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 19:45
اطلاعات بیشتری از اسمارت واچ Gear A سامسونگ منتشر شد - تکفارس 

این روزها کمپانی های مختلفی در حال تولید ابزارهای پوشیدنی هستند تا زندگی را هر چه بیشتر به سمت تکنولوژی ببرند! مدت ها پیش کمپانی های مختلف از ساعت هوشمند رونمایی کردند. کمپانی بزرگ سامسونگ نیز چندین اسمارت واچ را در بازار عرضه کرد ولی بسیاری از کاربران و علاقه مندان به ابزارهای پوشیدنی به دنبال اسمارت واچ ها را به شکل دایره ای بودند که نظیر این ساعت های هوشمند در بازار بسیار کم بود و تنها ساعت هوشمند موتورولا به شکل دایراه ای در بازار عرضه شده بود.

حال کمپانی بزرگ سامسونگ گویا قصد ساخت ساعت هوشمند دایره ای شکل را دارد. همانطور که میدانید کمپانی سامسونگ در تاریخ ۱۳ آگوست مصادف با ۲۲ مرداد ماه کنفرانسی با نام Unpacked را برگزار خواهد کرد که در این مراسم از سه گجت به نام های Samsung Galaxy Note 5 و Samsung Galaxy S6 Edge Plus و همچنین تبلتی از خانواده Tab در این مراسم رونمایی خواهد شد.

علاوه بر این گجت ها طبق آخرین خبرگزاری ها، کمپانی سامسونگ از ساعت Gear A نیز که دارای سیستم عامل تایزن در این مراسم رونمایی خواهد کرد. این ساعت دایره ای شکل با نام پروژه Orbis در این مراسم حضور خواهد داشت. در صورت صحت داشتن خبرهای منتشر شده از این اسمارت واچ، Gear A اولین ساعت دایره ای شکل کمپانی سامسونگ محسوب می شود. به دلیل ساختار دایره ای شکل این ساعت هوشمند کاربران بسیاری مشتاق معرفی این محصول از طرف کمپانی سامسونگ هستند. متاسفانه تا به امروز تنها چند تصویر از این اسمارت واچ منتشر شده و هنوز اطلاعاتی دقیقی در رابطه با Gear A در دسترس نمی باشد.

حال امروز خبری مبنی بر اینکه اسمارت واچ Gear A در سه مدل مختلف تولید و عرضه خواهد شد. این سه مدل از ساعت هوشمند Gear A با نام های تجاری  SM-R730، SM-R720 و SM-R732 عرضه خواهند شد که نام اصلی این سه نسخه به ترتیب Orbis S2، Orbis S1 و Orbis Classic می باشند. این اقدام کمپانی سامسونگ شباهت بسیاری با اسمارت واچ های کمپانی اپل دارد و گویا سامسونگ قصد دارد مانند اپل واچ، ساعت هوشمند Gear A را سه مدل عرضه کند و این کار اجازه انتخاب بیشتری را به کاربران می دهد.

طبق خبرگزاری ها، انتظار داریم که اسمارت واچ Gear A دارای صفحه نمایش دایره ای شکل از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ x 360 و پردازشگر Exynos 3472 می باشد. رم این اسمارت واچ ۷۶۸ مگابایت می باشد و همچنین از یک حافظه ۴ گیگابایتی onboard بهره می برد. قابلیت دیگر این ساعت هوشمند Bluetooth v4.1 و Wi-Fi b/g/n و cellular (اینترنت های اپراتورها) است. علاوه بر این ها اسمارت واچ Gear A دارای NFC، سنسور ضربان قلب و باتری ۲۵۰ میلی آمپری می باشد.

به نظر شما آیا کمپانی سامسونگ می تواند اسمارت واچ بهتری از Android Wear و Apple Watch طراحی و تولید کند؟ دیدگاه خود را در رابطه با ساعت هوشمند Gear A با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.