Sony Xperia Z3v دیگر عرضه نخواهد شد - تکفارس 
Sony Xperia Z3v دیگر عرضه نخواهد شد - تکفارس 

Sony Xperia Z3v دیگر عرضه نخواهد شد

حسین توحیدلو
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 16:03
Sony Xperia Z3v دیگر عرضه نخواهد شد - تکفارس 

کمپانی بزرگ سونی سال گذشته اسمارت فون جدید خود را با نام Sony Xperia Z3v وارد بازار کرد. البته باید بدانید که این اسمارت فون توسط اپراتور Verizon عرضه شد. طبق قرارداد های انجام شده اخبار اپراتور Verizon توسط کمپانی بزرگ سونی منتشر می شود. حال چند ساعت پیش در وبسایت رسمی کمپانی سونی پستی مبنی بر اینکه دیگر اسمارت فون Sony Xperia Z3v عرضه نخواهد شد به چشم دیده شد. در ادامه همراه ما باشید.

البته این خبر فقط در سایت رسمی اکسپریا سونی منتشر نشده و اگر در وبسایت رسمی اپراتور Verizon تلفن هوشمند Sony Xperia Z3v را جستجو کنید نتیجه همان خواهد بود و گویا این محصول سونی در لیست محصولات این اپراتور برای فروش نیز قرار ندارد. البته در فروشگاه های فیزیکی ممکن است هم اکنون اسمارت فون Sony Xperia Z3v برای فروش در دسترس باشد اما از امروز به بعد این گوشی توسط سونی و اپراتور وریزون عرضه نخواهد شد. البته عرضه نشدن اسمارت فون Sony Xperia Z3v  ممکن است خبرهای خوبی را هم به همراه داشته باشد و گویا اپراتور وریزون و کمپانی سونی در حال  آماده کردن فروش اسمارت فون جدید یعنی Sony Xperia Z4v باشند.

محصولات جدید کمپانی سونی در اوایل ماه ژوئن به صورت رسمی توسط سونی معرفی شدند اما متاسفانه اطلاعات و خبرهایی از زمان عرضه و قیمت این محصولات در دسترس قرار نگرفته است. به نظر می رسد در تاریخ ۱۳ آگوست (چند روز دیگر) اسمارت فون Sony Xperia Z4v وارد بازار شود و با این حساب زمان زیادی برای عرضه این اسمارت فون باقی نمانده است. باید بگوییم که احتمالا Sony Xperia Z4v خیلی بهتر از Xperia Z4 سونی باشد.

اسمارت فون Sony Xperia Z3v دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ با وضوح QHD است که نسبت به نسخه‌های +Z3 و Z4 یک ارتقای بسیار خوبی محسوب می شود. چیپست این دستگاه هوشمند  Qualcomm Snapdragon 810 می باشد که البته این چیپست برای این اسمارت فون چیپست مناسبی است اما معایبی هم دارد. رم این دستگاه ۳ گیگابایت است و به همین خاطر سرعت این گوشی بسیار بالاست. این گوشی مجهز به دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی است که تصاویر با وضوح بالا را ثبت می کند. سونی در این گوشی از باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است. همچنین در ظاهر کمپانی سونی تغییراتی را نیز به وجود اورده بود و باید این اسمارت فون را جز خانواده اسمارت فون های کمپانی سونی بدانیم.

دیدگاه شما در رابطه با اسمارت فون Sony Xperia Z3v چیست؟ آیا نسل جدید این تلفن هوشمند با نام Sony Xperia Z4v در ۱۳ آگوست وارد بازار خواهد شد؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید