بعد از LG، موتورولا نیز به فکر آپدیت های امنیتی افتاده است - تکفارس 
بعد از LG، موتورولا نیز به فکر آپدیت های امنیتی افتاده است - تکفارس 

بعد از LG، موتورولا نیز به فکر آپدیت های امنیتی افتاده است

مسعود مقدم
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 22:02
بعد از LG، موتورولا نیز به فکر آپدیت های امنیتی افتاده است - تکفارس 

به تازگی یک روزنه ی امنیتی بزرگ در سیستم عامل اندروید به نام Stagefright پیدا شده است که به حمله کنندگان اجازه می دهد تا نهایت سوئ استفاده از دیوایس قربانی را ببرند. شرکت های سازنده ی اسمارت فون های دنیا نیز یکی پس از دیگری اعلام می کنند که آن ها آمادگی کامل دارند تا از این به بعد به صورت ماهانه بروزرسانی هایی را تحت ” آپدیت امنیتی ” در دسترس کاربران قرار دهند تا آن ها با آرامش خاطر بیشتری به کار با اسمارت فون هایشان ادامه دهند.

پیش تر کمپانی های سامسونگ و گوگل نیز به عنوان اولین شرکت هایی بودند که برای انتشار این دسته از آپدیت ها اعلام آمادگی کردند؛ دیشب طی خبری نیز اعلام کردیم که LG نیز به جمع این شرکت ها پیوسته، امروز خبر دار شدیم که بعد از آن، موتورولا نیز که از این باگ بی خبر نبوده برای انتشار این بروزرسانی ها برنامه ریزی کرده است. البته هنوز معلوم نیست که چرا شرکت هایی نظیر Sony و HTC دست به کار نشده اند.

گوشی های موتورولا در حال حاضر این بروزرسانی را دریافت کرده اند و آن دسته از کاربرانی که از اسمارت فون های تحت قرار داد موتورلا استفاده می کنند، باید تا ۱۰ آگوست صبر پیشه کنند. ناگفته نماند که موتورلا هنوز اعلام نکرده است که این آپدیت ها را به صورت ماهانه انتشار خواهد داد یا زمانبندی متفاوتی تدارک دیده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید