تصاویر بیشتری از Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 
تصاویر بیشتری از Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 

تصاویر بیشتری از Galaxy Note 5 منتشر شد

حسین توحیدلو
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 22:39
تصاویر بیشتری از Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 

همه چیز از همه پنهان مانده است و باز هم پنهان مانده است. سامسونگ قصد ندارد اطلاعاتی درباره اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 منتشر کند و خود این کمپانی هم منتظر روز ۱۳ آگوست است که در این مراسم در کنفرانس خود به صورت رسمی از اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 رونمایی کند. البته در این کنفرانس دو گجت دیگر نیز معرفی خواهد شد که یکی از این ها Samsung Galaxy S6 Edge Plus می باشد و متاسفانه اطلاعاتی از گجت سومی هنوز توسط هیچ منبع معتبری اعلام نشده است و شایعات می گویند که تبلت ۱۸ اینچی سامسونگ گجت سومی خواهد بود. چند ساعت پیش تصاویری از جعبه گوشی Samsung Galaxy Note 5 منتشر شد که درستی یا نادرستی خبر هنوز مشخص نشده است. شایعه ها و اطلاعات و تصاویر جدید هر لحظه بیشتر و بیشتر می شوند و حال چند لحظه پیش تصاویر کاملتری از اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت ۵ در فضای مجازی پخش شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

در خبر قبلی تصویر زیر را مشاهده کردید و یکی از کاربران شبکه Reddit اقدام به انتشار این تصویر کرده بود. حال تصاویر بیشتری از این اسمارت فون منتشر شده که در ادامه تصاویر را بررسی خواهیم کرد.

برای مشاهده مشخصاتی که در تصویر بالا ذکر شده است به این خبر مراجعه فرمایید.

Note-5-S6-edge-1

Note-5-S6-edge-4

در ادامه این طبق تصاویر منتشر شده مشاهده میکنیم که اسمارت فون سامسونگ گلکسی نوت ۵ از قلم مخصوص سری نوت S-Pen نیز بهره می برد. البته انتظار چنین قلمی بر روی این اسمارت فون بودیم چرا که تا به امروز تمامی اسمارت فون های سری نوت دارای قلم مخصوص خود را داشته اند. طبق تصاویر قلم اسمارت فون سامسونگ نوت ۵ از مکانیزم جهش خودکار بهره مند می باشد. انتشار کننده این تصاویر اعلام کرده است که برای اینکه قلم را از جایگاه خود دربیاورید کافیت ماننده خارج کردن کارت حافظه است و باید قلم را کمی به داخل فشار دهید.

Note-5-S6-edge-5

Note-5-S6-edge-8

قسمت پشتی این تلفن هوشمند مانند اسمارت فون سامسونگ گلکسی A منحنی است. البته این انحنا کالا هم مشخص نیست اما انحنای محسوسی دارد.

Note-5-S6-edge-2

Note-5-S6-edge-3

Note-5-S6-edge-7

از تصاویر منتشر شده مشخص است که این تصاویر در یک فروشگاه ثبت شده است. از اسمارت فون آیفون میتوان حدس زد که این فروشگاه مربوط به فروشگاه اپل می باشد. البته پس از انتشار این تصاویر از اسمارت فون گلکسی نوت ۵ تصاویر به اتمام نرسیده اند و تصاویر کمی هم از تلفن هوشمند Samsung Galaxy S6 Edge Plus نیز منتشر شده است که میتوان تفاوت سایز این دو گوشی را در تصاویر مشاهده کرد.

Note-5-S6-edge-6

Note-5-S6-edge-9

مراسم Unpacked سامسونگ در تاریخ ۱۳ اگوست برگزار خواهد شد و در این مراسم سامسونگ علاوه بر معرفی سه گجت اشاره شده در بالا طبق خبرگزاری ها از ساعت مچی هوشمند دایره ای شکل نیز رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.