تصاویری از جعبه Samsung Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از جعبه Samsung Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از جعبه Samsung Galaxy Note 5 منتشر شد

حسین توحیدلو
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 13:43
تصاویری از جعبه Samsung Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 

فقط ۴ روز دیگر به برگزاری کنفرانس بزرگ کمپانی سامسونگ زمان باقی مانده و هر روز با انتشار تصاویر و اطلاعات زیاد از منابع مختلف اطلاعاتی درباره سخت افزار اسمارت فون بی نظیر Samsung Galaxy Note 5 در دسترس قرار می گیرد. دیروز یک فروشگاه آنلاین با انتشار مشخصات اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5، اطلاعات زیادی در اختیار علاقمندان قرار داد و حال امروز با انتشار تصویری مربوط به جعبه Samsung Galaxy Note 5، اطلاعات زیاد دیگری در مشخص شد که درستی این تصویر و مشخصات مثل همیشه مشخص نیست و صحت این خبر را تا برگزاری کنفرانس سامسونگ نمیتوان تایید کرد.

امروز تصویری از منابع تایلندی منتشر شد که مشخصات کلی اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 را میتوان مشاهده کرد. طبق نوشته های بر روی جعبه این تلفن هوشمند، Samsung Galaxy Note 5 دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 (QHD) می باشد. همچنین کمپانی سامسونگ از چیپست اختصاصی کمپانی خود با نام Exynos 7420 به همراه ۴ گیگ رم استفاده کرده است. طبق تصاویر منتشر شده گویا تصاویر مربوط به نسخه ۳۲ گیگابایتی اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 است و به همین خاطر نمیتوانیم اطلاعاتی درباره درگاه microSD از این تصاویر پیدا کنیم.

دوربین پشتی گوشی Samsung Galaxy Note 5 دوربینی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل است. سامسونگ در این دوربین از لرزشگیر اوپتیکال نیز استفاده کرده است. همچنین دوربین جلویی این دستگاه کیفیت ۵ مگاپیکسلی دارد که برای گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس تصویری استفاده می شود. مهمترین پیشرفت کمپانی سامسونگ در Samsung Galaxy Note 5 ارتقا باتری دستگاه است. کمپانی سامسونگ در تلفن هوشمند Samsung Galaxy Note 5 از باتری ۴۱۰۰mAh میلی آمپری استفاده کرده که در مقایسه با سری قبلی باتری دستگاه ارتقا یافته است. همچنین سیستم عامل پیش فرض سامسونگ گلکسی نوت ۵ نیز اندروید ۵.۱.۱ می باشد.

شایان به ذکر است که کمپانی سامسونگ در ۱۳ آگوست علاوه بر معرفی Samsung Galaxy Note 5، از اسمارت فون Samsung Galaxy S6 edge+ به صورت همزمان معرفی خواهد کرد. گفتنی است که گجت سومی نیز در این کنفرانس معرفی خواهد شد اما متاسفانه اطلاعاتی از این گجت هنوز در دسترس نمی باشد. هرچقدر به مراسم سامسونگ یعنی ۱۳ آگوست نزدیکتر می شویم اطلاعات زیادی از اسمارت فون های جدید سامسونگ لو میرود و چند روز بعد در مراسم اطلاعات کاملا درستی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را نسبت به مشخصات اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.