کمپانی کوالکام Snapdragon 820 در ۱۱ آگوست معرفی نخواهد کرد - تکفارس 
کمپانی کوالکام Snapdragon 820 در ۱۱ آگوست معرفی نخواهد کرد - تکفارس 

کمپانی کوالکام Snapdragon 820 در ۱۱ آگوست معرفی نخواهد کرد

حسین توحیدلو
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 13:05
کمپانی کوالکام Snapdragon 820 در ۱۱ آگوست معرفی نخواهد کرد - تکفارس 

بسیاری از علاقه مندان به چیپست ها منتظر بودند که در سه شنبه هفته جاری کمپانی نامدار کوالکام از سری جدید چیپست خود یعنی Snapdragon 820 رونمایی کند. هفته گذشته خبری در همین رابطه در اینترنت منتشر شد که این کمپانی قصد دارد در ۱۱ آگوست از سری جدید چیپست خود یعنی Snapdragon 820 رونمایی کند که گویا این چنین نیست و در ۱۱ آگوست کنفرانسی برگزار خواهد شد که در آن گرافیک های جدید کامپیوتری معرفی خواهد شد. با ما همراه باشید.

گرمای بیش از حد تراشه Snapdragon 810 و معرفی تراشه جدید Snapdragon 820 باعث خوشحالی تولیدکنندگان اسمارت فون ها و علاقمندان خواهد بود. انتظار می رفت در تاریخ ۱۱ آگوست کمپانی کوالکام در کنفرانس خود از تراشه جدید Snapdragon 820 خود رونمایی کند و اطلاعات زیادی را در اختیار علاقمندان و سازندگان اسمارت فون ها قرار دهد. اما با توجه به خبر امروز، در مراسم SIGGRAPH 2015 که در شهر لس آنچلس برگزار می شود، از کارت گرافیک های جدید کامیپوتری رونمایی خواهد شد و کمپانی نامدار کوالکام نیز در این مراسم شرکت خواهد کرد. البته شانس معرفی تراشه جدید Snapdragon 820 پایین است ولی ممکن است در ۱۱ آگوست این تراشه جدید نیز معرفی شود. آقای Pan Jiutang یکی از تحلیگران صنعت فناوری و اطلاعات اعلام کرده است که تراشه  Snapdragon 820 برای اولین بار در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد و اولین اسمارت فون استفاده کننده از این تراشه  Xiaomi Mi 5 خواهد بود.

اگر یکی از فن ها و علاقمندان به تراشه های Snapdragon باشید حتما میدانید که تراشه Snapdragon 810 کمپانی کوالکام آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشد و نتوانست به موفقیت بزرگ خود دست یابد. به همین خاطر کمپانی طبق خبرگزاری ها، کوالکام در تراشه جدید خود یعنی تراشه Snapdragon 820 به سراغ فناوری های جدیدی رفته است. مدتی پیش نیز با توجه به نتیجه بنچمارک انتوتو اسمارت فون نا آشنایی توانست نمره ۹۵٫۹۷۲ را کسب کند. همچنین اسمارت فون Samsung Galaxy Note 5 نیز توانست نمره ۶۹٫۷۰۲ را کسب کرد. به همین خاطر اگر نمره تلفن هوشمند ناشناخته را با Samsung Galaxy Note 5 مقایسه کنیم، درمیابیم که این تلفن ناشناخته بسیار قدرتمند می باشد. شایعاتی نیز درباره این اسمارت فون ناشناخته به گوش می رسد و خیلی ها ادعا می کنند که این تلفن هوشمند همان Samsung Galaxy S7 می باشد.

بنا به گزارش های اخیر کمپانی های دیگر نظیر LG، HTC و سونی نمونه هایی از تراشه Snapdragon 820 را در اختیار دارند تا اسمارت فون های جدید خود را مجهز به آخرین تراشه یعنی Snapdragon 820 کنند.

دیدگاه شما نسبت به موضوع تراشه Snapdragon 820 چیست؟ به نظر شما این تراشه اشتباهات تراشه قبلی خود را جبران خواهد کرد؟ دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید