احتمال رونمایی از Galaxy S7 در دسامبر - تکفارس 
احتمال رونمایی از Galaxy S7 در دسامبر - تکفارس 

احتمال رونمایی از Galaxy S7 در دسامبر

مسعود مقدم
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 21:28
احتمال رونمایی از Galaxy S7 در دسامبر - تکفارس 

این درست است که با معرفی و رونمایی از Galaxy S7 فاصله زیادی داریم، اما این دلیل نمی شود تا حدس و گمان را کنار گذاشته و شایعات را در نظر نگیریم. در حال حاضر ما می توانیم حدود قیمت و مشخصات سخت افزاری این پرچمدار را تخمین بزنیم، در واقع با وجود S6، این کار سخت نیست. با توجه به اینکه سامسونگ برای کنفرانس پنجشنبه ی خود سورپرایز بزرگی در نظر نگرفته است، این احتمال وجود دارد که برای رونمایی از S7، برنامه ی ویژه ای داشته و به سراغ ویژگی های منحصر به فرد و کاربر پسند سوق پیدا کند. البته زیاد هیجان زده نشوید، اکنون حداقل دو ماه تا انتشار مشخصات و اطلاعات این اسمارت فون فاصله داریم و زمان زیادی تا آن وجود دارد.

در حال حاضر پرچمدار سامسونگ در بازار، Galaxy S6 است که به همراه نسخه ی مدرن خود، S6 Edge، موفقیت های خوبی را برای سامسونگ به ارمغان آوردند. به نظر سامسونگ از وضعیت فعلی پرچمدارن خود راضیست و فعلا به فکر تغییرات اساسی نخواهد بود. البته در نظر داشته باشید که تمام این ها یک حدس است نه بیشتر. S6 با بدنه ی فلزی – شیشه ای به بازار عرضه شد که جای نقد وجود بدنه ی پلی کربنات یا پلاستیکی را باقی نگذاشت و توانست در این مورد نیز با پرچمدارن دیگر رقابت کند. علاوه بر این S6 با داشتن سخت افزار، دوربین و صفحه نمایش فوق العاده، یکی از بهترین گوشی های سال ۲۰۱۵ به شمار می رود که در بسیاری از بررسی ها، بهترین پرچمدار سال جاری لقب گرفته است.

اگر به خاطر داشته باشید پرچمدار فعلی سامسونگ در MWC معرفی شد و این نشان می دهد که این شرکت، علاقه ی خاصی به این رویداد دارد. بعید نیست اگر در ماه دسامبر و MWC امسال، شاهد رونمایی از پرچمدار بعدی سامسونگ باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.