آیا Galaxy S6 Edge Plus کیبورد اختصاصی خواهد داشت؟ - تکفارس 
آیا Galaxy S6 Edge Plus کیبورد اختصاصی خواهد داشت؟ - تکفارس 

آیا Galaxy S6 Edge Plus کیبورد اختصاصی خواهد داشت؟

حسین توحیدلو
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 20:58
آیا Galaxy S6 Edge Plus کیبورد اختصاصی خواهد داشت؟ - تکفارس 

کمپانی بزرگ سامسونگ در تاریخ ۱۳ اگوست مصادف با ۲۲ مرداد ماه همین امسال مراسمی را برگزار خواهد کرد که در این مراسم از Galaxy Note 5، یک دستگاه تبلت از سری گلکسی که هنوز مشخصات آن منتشر نشده است و در نهایت از Galaxy S6 Edge Plus رونمایی خواهد کرد. اسمارت فون Galaxy S6 Edge Plus در مقایسه با Galaxy S6 Edge هیچ تفاوتی جز اندازه صفحه نمایش ندارد و فقط صفحه نمایش اسمارت فون Galaxy S6 Edge Plus بزرگتر است.

هر روز شایعات بیشتر و بیشتر می شوند و هیچ کمپانی صحت یا شایعه بودن خبرها را تایید تکذیب نمی کند. گویا در کنار معرفی این سه گجت مورد انتظار، سامسونگ قصد معرفی یک ابراز دستی را در کنار اسمارت فون Galaxy S6 Edge Plus دارد. امروز در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر  evleaks@ تصویری از گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge Plus منتشر شد که طبق این تصویر این اسمارت فون یک کیبورد کامل و اختصاصی QWERTY دارد. البته هنوز مشخص نیست که این کیبورد اختصاصی توسط کمپانی سامسونگ ساخته و عرضه خواهد شد یا کمپانی سومی دیگری محصول خود را با انتشار این تصویر معرفی می کند.

در تصویر منتشر شده علاوه بر اینکه در این کیبورد دکمه های حروف مشاهده می شود، سه دکمه سیستم عامل اندروید نیز قابل مشاهده است. استفاده از این کیبورد ظاهر اسمارت فون Galaxy S6 Edge Plus را تغییر می دهد اما با این حال ممکن است کاربرانی باشند که هنوز هم علاقه به استفاده از کیبورد فیزیکی را داشته باشند. در هر صورت باید تا ۱۳ اگوست صبر کنیم و مشاهده کنیم که در کنار سه گجت مورد انتظار سامسونگ، ابزارهایی همچون کیبورد اختصاصی Galaxy S6 Edge Plus معرفی خواهد شد یا خیر.

در زیر شما را به دیدن تصویر کیبورد اختصاصی Galaxy S6 Edge Plus دعوت میکنیم.

The Samsung Galaxy S6 Edge Plus with the QWERTY keyboard case...

دیدگاه شما درمورد کیبورد اختصاصی اسمارت فون Samsung Galaxy S6 Edge Plus چیست؟ شما علاقه ای به استفاده از این کیبورد را دارید؟ دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سامی پلاستیک مایع ابرو ریزی کل صنعت موبایله اخه این چیه گوشت کوب ساخته ! کیبرد فیزیکی برای سال ها پیش بود . اینطوری که بوش میاد سامی در حال سقوط سهامه تا چند سال دیگه سرنوشت نوکیا به سرش میاد :rotfl: