اپل شهریور ماه از آیفون و آیپد و اپل TV جدید رونمایی خواهد کرد - تکفارس 
اپل شهریور ماه از آیفون و آیپد و اپل TV جدید رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

اپل شهریور ماه از آیفون و آیپد و اپل TV جدید رونمایی خواهد کرد

حسین توحیدلو
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 12:11
اپل شهریور ماه از آیفون و آیپد و اپل TV جدید رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

کمپانی نامدار اپل هر ساله در تاریخ ۹ سپتامبر مصادف با ۱۸ شهریور ماه از آیفون جدید خود معرفی می کند. البته در کنار آیفون جدید، معمولا از تبلت های جدیدی نیز رونمایی می شود. یک سال گذشت و به شهریور ماه (سپتامبر) نزدیک می شویم و طبق شایعاتی که هر روز منتشر می شوند، اپل برای امسال نیز برنامه معرفی از محصولات جدید خود را دارد. با ما همراه باشید.

بنا به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده اند، کمپانی بزرگ اپل قصد دارد در تاریح ۹ سپتامبر (نه ۱۱ سپتامبر) مصادف با ۱۸ شهریور ماه مراسم رونمایی از محصولات جدید خودش را برگزار کند. طبق این خبرها کمپانی اپل قصد دارد امسال پس از معرفی اسمارت فون جدید خود، از سری جدید آیپد خود نیز معرفی کند. علاوه بر این دو محصول کمپانی اپل احتمالا از Apple TV نیز رونمایی خواهد کرد. کاربران و علاقه مندان کمپانی اپل مشتاقانه منتظر رونمایی Apple TV هستند. آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus دو اسمارت فون جدید اپل هستند که قرار است در مراسم ۹ سپتامبر معرفی شود. این دو اسمارت فون جدید از نظر طراحی شبیه به iPhone 6 و iPhone 6 Plus هستند و گویا مجهز به Force Touch هستند. Force Touch به صفحه نمایش های iPhone 6s و iPhone 6s Plus اضافه شده است. در واقع دو اسمارت فون جدید کمپانی اپل یک تکامل محسوب می شود و نه یک انقلاب!

شایعات مختلفی سال های گذشته مبنی بر اینکه اپل قصد ساخت آیپد با صفحه نمایش ۱۲ اینچی را دارد که این شایعات هرگز توسط کمپانی اپل تایید یا تکذیب نشد. شاید این شایعات صحت داشته باشند و در تاریخ ۱۸ شهریور کمپانی اپل از تبلت ۱۲ اینچی خود رونمایی کرد. البته طبق سنت های کمپانی اپل، اپل نسل جدید آیپد های خود را در پاییز معرفی می کرد که طبق خبری که امروز منتشر شده، اپل در ۱۸ شهریور کنار نسل جدید آیفون از آیپد جدید خود رونمایی خواهد کرد.

در آخر، محصول سوم کمپانی اپل Apple TV است که مشتاقان بسیار زیادی دارد. آخرین Apple TV که منتشر شده بود، حدود ۳ و نیم سال پیش بود که پس از آن فقط شایعاتی مبنی بر عرضه نسل جدید آن به گوش می رسید و دیگر اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده بود. انتظار می رود که در ۹ سپتامبر کمپانی اپل از نسل جدید Apple TV با قابلیت های جدید و پیشرفت های زیاد رونمایی کند.

دیدگاه شما درمورد نسل جدید آیفون، آیپد و Apple TV چیست؟ آیا کمپانی اپل هر سه محصول را در ۹ سپتامبر معرفی خواهد کرد؟ با ما همراه باشید…

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.