آخرین آمار comScore خبر از نزدیک شدن iOS به اندروید در بین کاربران آمریکایی می دهد - تکفارس 
آخرین آمار comScore خبر از نزدیک شدن iOS به اندروید در بین کاربران آمریکایی می دهد - تکفارس 

آخرین آمار comScore خبر از نزدیک شدن iOS به اندروید در بین کاربران آمریکایی می دهد

مسعود مقدم
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 01:51
آخرین آمار comScore خبر از نزدیک شدن iOS به اندروید در بین کاربران آمریکایی می دهد - تکفارس 

آخرین آمار منتشر شده از comScore نشان می دهد که سیستم عامل iOS در حال از بین بردن حاشیه ی موجود بین خود و اندروید در بین کاربران آمریکاییست که تعداد آن ها بسیار زیاد است. این رشد بیشتر در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن مشاهده شده است. این آمار نشان می دهد که هم اکنون ۴۴.۱% از کاربران آمریکایی که بیشتر از ۱۳ سال سن دارند از سیستم iOS استفاده می کنند که افزایش ۱.۵ درصدی داشته. از آن طرف رقیب با کاهش ۰.۸ درصدی از ۵۲.۴% به ۵۱.۶ رسیده است که آمار جالب در عین حال نزدیکیست.

از سیستم عامل های بسیار ضعیف در این کشور باید به ویندوز فون و بلک بری اشاره کرد که هر کدام با کاهش ۰.۴% اکنون به ترتیب بر روی ۲.۹ و ۱.۲ درصد اسمارت فون های کاربران آمریکایی نصب شده اند.

اگر به فروش گوشی های خریداری شده در آمریکا نگاهی داشته باشیم، می بینیم که شرکت اپل در سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ با رشد ۱.۷ درصدی، فروش مناسبی را تجربه کرده است.. این بدین معناست که در پایان ماه ژوئن، ۴۴.۱ درصد از کاربران در حال استفاده از iOS یا اسمارت فون های اپل بودند. سامسونگ اما در دوره ی مشابه، از ۲۸.۳% به ۲۸.۱ درصد رسیده است و اپل هم اکنون با اختلاف ۱۳ درصدی نسبت به سامسونگ، با خیال راحت به آینده ی فروش گوشی هایش می اندیشد.

LG و Motorola نیز هر کدام با کاهش ۰.۱ درصدی، در دوره ی مشابه، به ترتیب ۸.۳ و ۴.۹ درصد از گوشی های کاربران آمریکایی را تامین نمودند. HTC بیشترین کاهش فروش را داشت و در سه ماهه ی منتهی به ژوئن، با سقوط ۳.۸ درصدی، تنها ۳.۴ درصد از کاربران را متقاعد به خرید اسمارت فون هایش در آمریکا کرده است.

نا گفته نماند که محبوب ترین اپلیکیشن در دوره ی مشابه، بین کاربران آمریکایی، Facebook بوده است که ۷۱.۸ کسانی که در این کشور گوشی هوشمند دارند، از این شبکه در موبایل هایشان استفاده می کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید