OnePlus 2 را هم اکنون با قیمت ۴۵۹ دلاری بخرید - تکفارس 
OnePlus 2 را هم اکنون با قیمت ۴۵۹ دلاری بخرید - تکفارس 

OnePlus 2 را هم اکنون با قیمت ۴۵۹ دلاری بخرید

مسعود مقدم
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 01:29
OnePlus 2 را هم اکنون با قیمت ۴۵۹ دلاری بخرید - تکفارس 

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که واقعا میخواهید یک OnePlus 2 تهیه کنید، شاید این بهترین شانس شما باشد. در حال حاضر، Oppo Mart به صورت مستقیم اسمارت فون های خریداری شده را درب منزل تحویل می دهد و هم اکنون فروش این گوشی را نیز برای خریداران آن میسر ساخته است. اما قبل از خرید از این سایت، اطلاع داشته باشید که محدودیت هایی نیز هم اکنون برای شما وجود دارد.

این سایت OnePlus 2 را تنها در رنگ مشکی موجود دارد که نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آن باشد. این نسخه رم ۴ گیگابایتی دارد و با قیمت ۴۵۹ دلار قابل خرید است. تنها مزیتی که این خرید دارد این است که شما یکی از اولین دارندگان این گوشی خواهید بود قبل از اینکه فروش جهانی آن آغاز شود. به نظر می رسد با مشخصات فنی نسبت داده شده به OnePlus 2 این گوشی یک اسمارت فون فوق العاده باشد، حداقل بر روی کاغذ، و تا قبل از اینکه وان پلاس ۲ به صورت فیزیکی به دست منقدان نرسد، نمی شود هیچ گونه نظر دیگری درباره ی آن داد.

یکی دیگر از ضرر هایی که خریداران این مدل در این لحظه متحمل خواهند شد، ۷۰ دلار اضافه ایست که برای نسخه ی مشابه خواهند پرداخت که بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا بعد از خرید وان پلاس ۲ به قیمت عادی، با همین ۷۰ دلار آن را بیمه کنند!

دومین خبر بدی که برای خریداران این مدل در حال حاضر وجود دارد، این است که این مدل نسخه ی چینی OnePlus 2 می باشد. در حالی که حتی سیستم عامل آن از اندروید به Oxygen OS تغییر داده شده است.

به صورت کلی برای استفاده در کشور های غیر از چین، خرید این نسخه تصمیم معقولی نیست چرا که سیستم ۴G آن نیز در کشور های بزرگ مانند آمریکا و … به درستی عمل نخواهد کرد. در کنار آن، OppoMart این مدل را به مدت ۲ سال وارانتی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.