Galaxy Note 5 دو سیم کارته از microSD پشتیبانی می کند - تکفارس 
Galaxy Note 5 دو سیم کارته از microSD پشتیبانی می کند - تکفارس 

Galaxy Note 5 دو سیم کارته از microSD پشتیبانی می کند

حسین توحیدلو
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - 18:55
Galaxy Note 5 دو سیم کارته از microSD پشتیبانی می کند - تکفارس 

تنها چند روز به مراسم معرفی کمپانی بزرگ سامسونگ زمان باقی مانده است و هر ساعت شایعات مختلفی در فضای مجازی منتشر می شود. همانطور که می دانید تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 4 از micoSD پشتیبانی نمی کرد و طبق آن همه ما انتظار داشتیم که در نسخه بعدی یعنی در تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 5 نیز اینگونه باشد و این تلفن هوشمند از microSD پشتیبانی نکند. به تازگی در آخرین شایعات اعلام شده است که تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 5 نسخه دو سیم کارته از microSD پشتیبانی می کند.

چند ساعت پیش یک منبع تایوانی این شایعه را پخش کرد و هنوز صحت این خبر تایید نشده است. البته تصاویر و شایعات ضد این این خبر نیز در فضای مجازی دیده می شوند و طبق آن ها تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy Note 5 از microSD پشتیبانی نمی کند. بنا به اطلاعات منتشر شده در تایوان تنها نسخه دو سیم کارته Galaxy Note 5 از حافظه خارجی microSD پشتیبانی می کند.

آخرین شنیده حاکی از این است که کمپانی سامسونگ در نسخه دو سیم کارته سامسونگ Galaxy Note 5 از روشی استفاده می کند که این روزها بین کاربران و تولیدکنندگان محبوبتر باشد. در این روش از درگاه سیم کارت دوم به دو روش استفاده می شود. این روش اینگونه است که کاربر میتواند به جای استفاده از سیم کارت دوم، microSD که ظرفیت ۱۲۸ گیگ دارد را استفاده کند و حافظه تلفن هوشمند خود را افزایش دهد و با سیم کارت اول خود استفاده کند. همچنین در صورت نیاز میتواند به جای استفاده از microSD، سیم کارت دوم را وارد تلفن هوشمند خود کرده و از دو سیم کارت تلفن هوشمند خود بهره مند شود.

باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند بی نظیر در دسترس قرار گیرد یا تا پنجشنبه این هفته یعنی تا ۲۲ مرداد ماه (۱۳ آگوست ۲۰۱۵) صبر کنیم و مراسم رونمایی از Galaxy Note 5 را مشاهده کنیم تا اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا نسخه دو سیم کارته تلفن Galaxy Note 5 از microSD پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟ دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.