Angry Birds 2 در عرض یک هفته بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است - تکفارس 
Angry Birds 2 در عرض یک هفته بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است - تکفارس 

Angry Birds 2 در عرض یک هفته بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است

حسین توحیدلو
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - 14:44
Angry Birds 2 در عرض یک هفته بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است - تکفارس 

بازی هیجان انگیز Angry Birds 2 که در ۳۰ جولای برای سیستم عامل IOS و Android منتشر شد تواسنت رکود فوق العاده ای برای خود کسب کند. گویا نسخه دوم همانند نسخه قبلی خود یعنی Angry Birds 1 که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، در میان گیمرها از محبوبیت بالایی برخودار است چرا که پس از گذشت ۷ روز این بازی بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است.

بنا به گفته های کمپانی سازنده بازی یعنی Rovio، بازی Angry Birds 2 برای سیستم عامل IOS در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا منتشر شده در حالی که میزان دانلود آن در سیستم عامل اندروید بیشتر بوده است. همچنین از زمان انتشار بازی، این بازی بیش از ۱.۴ میلیارد بار اجرا شده و گیمرها حدود ۳۰۰ میلیون مرحله را پشت سر گذاشته اند.

شرکت Rovio اعلام کرده که در کشورهایی مانند چین که نسخه اصلی بازی منتشر شده، بازی Angry Birds 2 بسیار محبوب شده و گیمرهای علاقه مند زیادی هستند که در حال جستجوی بازی های اعتیاد اور هستند. بیش از ۷۰۰ میلیون تلفن هوشمند در کشور چین وجود دارد که این نشان دهنده علاقه بالای گیمرها به بازی های اعتیاد آور است و طبق این آمار میزان دانلود بازی Angry Birds 2 افزایش خواهد یافت.

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/201431-image/Angry-Birds-2-screenshots.jpg

شما بازی Angry Birds 2 را تجربه کرده اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پدرام گفت:

    لطفا بازی استراتژی جنرال رو مورد نقد و بررسی قرار بدین تا بقیه هم استفاده کنن ، چون گفتن اگه استقبال بالا باشه بازی رو آنلاین و مولتی پلیر می کنن ؛ اینم لینک بازی :
    https://cafebazaar.ir/app/ir.cnit.general?l=fa