Nokia N1 به صورت رسمی در بریتانیا و ایرلند - تکفارس 
Nokia N1 به صورت رسمی در بریتانیا و ایرلند - تکفارس 

Nokia N1 به صورت رسمی در بریتانیا و ایرلند

وحید درگایی
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 02:32
Nokia N1 به صورت رسمی در بریتانیا و ایرلند - تکفارس 

تا به حال، کسانی که در بریتانیا و ایرلند زندگی می کردند و  قصد داشتند این تبلت را خریداری کنند،می بایست آن را از آسیا وارد می کردند ولی ظاهرا این تبلت قرار است به زودی در این دو منطقه، به صورت رسمی منتشر شود.قیمت کنونی تبلت ۲۱۹ پوند است و بزودی قابل سفارش است.

دفتر فروش نوکیا در بریتانیا(نوکیا شاپ) قرار است بزودی این تبلت را برای فروش آماده کند ولی از همین حالا پیش فروش آن را آغاز کرده و شما می توانید با پیش خرید آن،به محض در دسترس قرار گرفتن آن در فروشگاه،آن را دریافت کنید.قبل از این،این تبلت در چین و تایوان فروش خودش را آغاز کرده بود.

شرکتی که نوکیا شاپ را اداره می کند خود نوکیا نیست ولی قول پشتیبانی کامل و خدمات پس از فروش را برای این تبلت داده است.این خبر چندان هیجان برانگیز نیست وقتی بدانیم که تبلت نوکیا،خود نیز ساخته نوکیا نیست و تولید فاکسکان است.

به هر حال،این تبلت به خودی خود گزینه وسوسه کننده به نظر می رسد.نوکیا N1 از صفحه نمایشی ۷.۹ اینجی با کیفیت بالا بهره می برد و پردازنده اش Intel Atom Z3580 است که چیپست قدرتمندی به شمار می آید. از ۳۲ گیگ حافظه داخلی بهره برده و آخرین نسخه اندروید را برخود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.