iPhone 6 تاریخ انتشار، اخبار و شایعات - تکفارس 
iPhone 6 تاریخ انتشار، اخبار و شایعات - تکفارس 

iPhone 6 تاریخ انتشار، اخبار و شایعات

محمد صادق طالبی
۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - 13:35
iPhone 6 تاریخ انتشار، اخبار و شایعات - تکفارس 

 iPhone 6 تاریخ انتشار، اخبار و شایعات

زمانی که اپل iphone 5 را معرفی کرد با واکنش های خیلی خوبی مواجه نشد. وهمچنین انتقاد هایی از این اسمارت فون شد که بسیاری از آن ها هم به جا بود. حالا از iphone بعدی که یا iphone 6 خواهد بود یا ۵S چه انتظاراتی داریم؟

Iphone 6 و Iphone 5S دو اسمارت فون با تفاوت های بسیار

هنوز به صورت ۱۰۰% نمی توان مطمئن بود که iphone بعدی ۵S خواهد بود یا ۶ ولی از آنجایی که تمای iphone هایی که تز سمت اپل ساخته شده اند نسخه S هم داشته اند به نظر این نسخه هم دارای S خواهد بود ولی از شایعات اینطور می توان فهمید که این محصول ضعیف اپل نسخه S نخواهد داشت.

تاریخ عرضه iphone 6

برخی بر این باورند که iphone 6 را در تابستان خواهیم دید، این نظریه را ابتدا Money Morning بیان کرد ولی  برخی اعتقاد دارند با وجود این که iphone 5 فاقد NFC و Jumbotron است ، نسخه بعدی اسمارت فون اپل را در بهار سال جاری خواهید دید.

البته با فروش ضعیفی که iphone 5 داشت بعید نیست که خیلی منتظر نسخه بعدی iphone ها نباشیم، در همین خصوص اکثر کارشناسان روی iphone 6 به عنوان iphone بعدی شرط بسته اند و آن ها بر این باورند که اپل نمی خواهد این فاجعه را ادامه دهد. حال باید دید این  شرکت مغرور آمریکایی شکست را تا این حد قبول میکند؟

ولی تمام این ها حدس و گمان است، شما که اپل را میشناسید همیشه غیر قابل پیش بینی است و کار های عجیب زیاد انجام می دهد پس منتظر سورپرایز های اپل باشید.

اطلاعاتی در مورد iphone بعدی”۶″

iphone هم بالاخره در نسخه بعدی خود صاحب NFC خواهد شد.

iphone بعدی اگر ۶ باشد iOS 7 را می طلبد ولی اگر ۵S باشد با همین نسخه  از سیستم عامل اپل هم کار خواهد کرد.

در بحث فضای قابل ذخیره سازی، ما ipad 128GB را دیده ایم چه دلیلی میتواند داشته باشد که iphone بعدی خود را با این مقدار فضای قابل استفاده ارائه نکند البته اگر این کار را انجام دهد قیمت این اسمارت فون بالا تر خواهد رفت که این هم در نوع خود قابل بررسی است.

صفحه نمایش iphone بعدی را سخت میتوان حدس زد ولی محتمل گزینه رو به روی اپل صفحه نمایش ۴.۸ اینچی است که ازiphone 5 کوچک تر بوده و احتمالا از انتقاد های کمتری از این اسمارت فون خواهد شد.

در بحث  پردازنده هم اگر قرار باشد iphone بعدی ۶ باشد تعجبی ندارد اگر از پردازنده quad-core A7 استفاده شود ولی اگر ۵S باشد، آنگاه دیگر به خود اپل بر می گردد که بخواهد از پردازنده جدید خود رو نمایی کند یا نه؟ ولی گزینه محتمل برای ۵S همین پردازنده A6 است که کارایی مطلوبی هم دارد.

اپل سنسوری جدید را برای دوربین iphone بعدی خود از سونی خریداری کرده است که این سنسور دوربین بعدی اپل را به احتمال زیاد به ۱۳ مگاپیکسل خواهد رساند و زمان کمتری هم برای گرفتن عکس لازم خواهد بود.

Wi-Fi نسخه بعدی iphone احتمالا ۸۰۲.۱۱ac خواهد بود، از آنجایی که اپل همیشه در بحث Wi-Fi دوست دارد پیشتاز باشد، در iphone بعدی خود احتمالا از ultra-fast 802.11ac Wi-Fi که به تازگی معرفی شده است استفاده خواهد کرد.

شارژ بی سیم هنوز به طور کامل قابل استفاده نیست و هنوز نمی توان گفت اپل حتما از شارژ بی سیم برای iphone بعدی خود استفاده میکند و خیلی دور از ذهن هم نیست اگر این تکنولوژی در iphone بعدی استفاده شود.

وچیزی هم می شود از آن مطمئن بود این است که  iphone بعدی هم ضخامتش از ۵ کمتر است، این را می توان از سابقه اپل حدس زد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.