تست بنچمارک +S6 Edge و Note 5 را اینجا ببینید - تکفارس 
تست بنچمارک +S6 Edge و Note 5 را اینجا ببینید - تکفارس 

تست بنچمارک +S6 Edge و Note 5 را اینجا ببینید

مسعود مقدم
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 01:05
تست بنچمارک +S6 Edge و Note 5 را اینجا ببینید - تکفارس 

اینطور که پیداست اطلاعات غیر رسمی از فبلت های آینده ی سامسونگ راه خود را پیدا کرده اند و لحظه به لحظه اخبار جدیدی از آن ها به گوش می رسد. این برای بار دوم است که تست بنچمارک نوت ۵ منتشر می شود اما این بار توسط AnTuTu.

جالب است بدانید تست های منتشر شده به صورت رسمی توسط خود AnTuTu منتشر شده اند که اطلاعات جالبی را در اختیار می گذارند. برای شروع بیایید یک بار دیگر درباره ی مشخصات فنی این تبلت صحبت کنیم. هر دوی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus با سخت افزار مشابه عرضه خواهند شد پس هر دوی آن ها مشخصات یکسانی دارند که عبارتند از چیپست Exynos 7420 ( مشابه پرچمدارن فعلی سامسونگ )، رم ۴ گیگابایتی، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و ویدئو چت، بنا به اطلاعات AnTuTu این فبلت با سیستم عامل اندروید نسخه ی ۵.۱.۱ عرضه خواهد شد که آخرین نسخه ی این سیستم عامل محبوب است.

به گفته ی این منبع تنها تفاوت این دو تبلت در سایز آن هاست که نوت ۵ صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و دیگری صفحه نمایش ۵.۶ اینچی دارد. اما خبر مهم این است که تست بنچمارک نوت ۵ به عدد ۶۹.۷۰۲ رسیده است در صورتی که آزمایش S6 Edge Plus عدد ۶۸.۳۴۵ را نشان می دهد.

اگر این اطلاعات درست باشد، می توانیم تنها انتظار دو صفحه نمایش در سایز های متفاوت را داشته باشیم و فرق عمده ی دیگری بین آن دو نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.