قابلیت خبر خوانی در توئیتر - تکفارس 
قابلیت خبر خوانی در توئیتر - تکفارس 

قابلیت خبر خوانی در توئیتر

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 04:42
قابلیت خبر خوانی در توئیتر - تکفارس 

تا به امروز سرویس توئیتر در دو مورد بسیار قوی عمل کرده است؛ یکی استفاده از هشتگ ها برای دسته بندی موارد مختلف، دیگری نیز کمک به خوانندگان تازه کار با اشتراک گذاری ویدئو فری استایل آن ها. از حالا می توانیم دسترسی به آخرین اخبار را نیز به این لیست اضافه کنیم.

یک کمپانی جدید تصمیم گرفته است تا برای این سرویس، به صورت پیام های کوتاه زیر ۱۴۰ کرکتر، اخبار روز و مهم را اطلاع رسانی کند. این بروزرسانی هم اکنون برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است.

این قابلیت جدید که دسترسی به آن به صورت یک تب به برنامه ی توئیتر افزوده شده است، به جای این که کاربران از Newsfeed ها برای داشتن اخبار مهم B-BC، New York Times و یا USA Today استفاده کنند، در داخل برنامه ی توئیتر از آن بهره مند خواهند شد.

این بروزرساین در حال حاضر برای کاربران ژاپنی در دسترس است و مشترکان آمریکایی توئیتر نیز امروز به این بروزرسانی دسترسی پیدا خواهند کرد. توئیتر هنوز درباره ی برنامه ی انتشار جهانی این آپدیت اطلاع رسانی نکرده است.

کاربران موبایلی تنها افرادی نخواهند بود که این قابلیت برای آن فعال خواهد شد بلکه کاربران دسکتاپ توئیتر نیز می توانند نسبت به بروزرسانی این شبکه اقدام نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید