Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 
Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 01:55
Logitech ماوس جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

شرکت لاجیتک که سابقه ی بلند و بالایی در طراحی و ساخت با کیفیت ترین تجهیزات لوازم جانبی کامپیوتری دارد، صبح یک شنبه به همگان نشان داد که یک ماوس با کیفیت و قابل حمل و زیبا، باید چگونه باشد! Logitech MX Anywhere 2 ماوسی است که این شرکت طراحی کرده است و این مدل نیز مانند بقیه مدل های سری MX Master، بدون سیم بوده و در عین حال راحت و مناسب خواهد بود.

Logitech MX Anywhere 2 به سنسور Logitech Darkfield مجهز شده است که به این ماوس اجازه می دهد در تمام سطوح اعم از شیشه، پارچه و غیره به خوبی عمل نماید. این ماوس به دو صورت استفاده از Bluetooth یا شبکه ی اختصاصی پیکو به لپ تاپ یا دسکتاپ شما متصل خواهد شد.

هم چنین این دستگاه توانایی نگه داری ۳ دیوایس مختلف را در حافظه ی خود دارد و هر زمانی که بخواهید می توانید، با لپ تاپ، تبلت و دسکتاپ خود شروع به کار کنید بدون این که عملیات شناسایی را پشت سر بگذارید.

لاجیتک هم چنین از نگه داری شارژ خارق العاده ی این مدل می گوید و ادعا می کند که با یک بار شارژ کامل این ماوس، می توانید تا دو ماه از آن استفاده کنید؛ حتی یک دقیقه شارژ کردن آن به شما ۲ ساعت وقت می دهد تا کار های ضروری خود را انجام دهید! قیمت این ماوس فوق العاده، ۱۲۹.۹۵ دلار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید