اطلاعات غیر رسمی از HTC Desire 728 فاش شد - تکفارس 
اطلاعات غیر رسمی از HTC Desire 728 فاش شد - تکفارس 

اطلاعات غیر رسمی از HTC Desire 728 فاش شد

مسعود مقدم
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - 00:43
اطلاعات غیر رسمی از HTC Desire 728 فاش شد - تکفارس 

باز هم TENAA و فاش شدن اطلاعاتی دیگر. این منبع چینی این بار دست به پخش تصاویر و اطلاعات مدل عرضه نشده ی Desire 728 زده است. این تصاویر شبیه به تصاویریست که برای نقد و بررسی گوشی ها از آن استفاده می شود یک Hands-On به نظر می رسد پس احتمال فیک بودن آن ها بسیار پایین است.

به عنوان یک توضیح اجمالی، جا دارد بگوییم که صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این مدل وضوح مناسب ۷۲۰P HD دارد. دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی کلیشه ای وظیفه ی ثبت تصاویر سلفی کاربران را به عهده دارد. گرچه مدل پردازنده ی ۷۲۸ که از نوع مدیا تک می باشد، آن چنان جالب به نظر نمی رسد، اما هشت هسته ای خواهد بود و سرعت کلاک آن هنوز در دسترس نیست.

در زمان عرضه، کاربرانی که دیزایر ۷۲۸ را تهیه کنند، در زمان اولین کار با گوشی متوجه خواهند شد که نسخه ی اندروید آن لالیپاپ ۵.۱ و رابط کاربری آن، نسخه ی محبوب Sense 7 می باشد. دو عدد اسپیکر در بالا و پایین ۷۲۸ از نوع BoomSound هستند.

دیزایر ۷۲۸ از ترکیب فلز و پلی کربنات ساخته شده است که اثر انگشت را جذب نمی کند. در سمت چپ گوشی یک درپوش بلند وجود دارد که مکان قرار گیری هر دو SD Card و سیم کارت را در بر می گیرد. تصاویر گوشی را ملاحظه می کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید