Galaxy A8 در هند با چیپست اکسینوس! - تکفارس 
Galaxy A8 در هند با چیپست اکسینوس! - تکفارس 

Galaxy A8 در هند با چیپست اکسینوس!

مسعود مقدم
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 23:45
Galaxy A8 در هند با چیپست اکسینوس! - تکفارس 

امروز روز خوبی برای کاربران سامسونگ در کشور هند بود چرا که این شرکت دو اسمارت فون محبوب را برای این کشور به صورت رسمی معرفی کرد که اخبار مربوطه را جداگانه به اطلاع شما خواهیم رساند.

خرید اسمارت فون نیمه فلزی و میان رده ی Galaxy A8 در حال حاضر برای افرادی که در کشور هند قصد داشتن یک مدل از آن را داشتند، فراهم شده است. قیمت این مدل در این کشور معادل ۵۰۷ دلار می باشد و هم اکنون از طریق فروشگاه سامسونگ هند قابل خرید است. ناگفته نماند که A8 در فروشگاه های معتبر این کشور نیز به زودی موجود شده و راه خرید آن فقط به صورت اینترنتی نخواهد بود.

gsmarena_001 (8)

 

نکته ی مهم درباره ی عرضه ی این اسمارت فون در هند، این است که در قلب آن یک پردازنده ی هشت هسته ای اکسینوس ۵۴۳۰ قرار گرفته است. چهار هسته ی آن Cortex A15 با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز و چهار هسته ی دیگر که سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتزی دارند، از نوع Cortex A7 هستند. این معماری و اعداد و اسامی، قبلا نیز در مدل Galaxy ALPHA مشاهده شده بود و طراحی جدیدی محسوب نمی شود.

Galaxy A8 که ماه گذشته برای کاربران چینی نیز عرضه شد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED، رم ۲ گیگابایتی، حافظه ی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری می باشد. این نسخه از خانواده ی Galaxy A Series به صورت پیش فرض با اندروید نسخه ی ۵.۱ عرضه و قابلیت پشتیبانی از ۴G LTE Cat.6 را داراست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.