Note 4 های Sprint نیز به اندروید ۵.۱.۱ بروزرسانی می شوند - تکفارس 
Note 4 های Sprint نیز به اندروید ۵.۱.۱ بروزرسانی می شوند - تکفارس 

Note 4 های Sprint نیز به اندروید ۵.۱.۱ بروزرسانی می شوند

مسعود مقدم
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 23:30
Note 4 های Sprint نیز به اندروید ۵.۱.۱ بروزرسانی می شوند - تکفارس 

اپراتور Sprint آمریکا تصمیم گرفته است تا آخرین نسخه ی اندروید را برای فبلت محبوب نوت ۴ منتشر کند. این بدین معناست که افرادی که سیم کارت های وریزون در فبلت های نوت ۴ شان بوده، به اندروید نسخه ۵.۱.۱ که آخرین نسخه ی سیستم عامل گوگل می توانند به این نسخه بروزرسانی کنند.

این بروزرسانی باعث ایجاد پایداری بیشتر در سیستم فبلت شده و مشکلاتی که چندی پیش کاربران این گوشی از آن شکایت کرده بودند را برطرف می کند.

frfrf

علاوه بر این، تعدادی از تغییراتی که در کارایی این فبلت ایجاد خواهد شد یا به معنای دیگر Changelog کامل این بروزرسانی در دست نیست و در حال حاضر تنها می دانیم که نوت ۴ نیز به جمع دارندگان ۵.۱.۱ می پیوندد. البته که از سخت افزار پر قدرت این فبلت نمی شود انتظار داشت که به این زودی از جمع بزرگان اندرویدی خارج شود.

بروزرسانی این نسخه از لالیپاپ به صورت Over The Air منتشر خواهد شد و این بدین معناست که تاریخ دریافت آپدیت برای تمام کاربران یکسان نخواهد بود. اما زمانی که بروزرسانی برای شما منتشر شود، به صورت یک پاپ آپ پیام آن را دریافت خواهید کرد و بعد از دانلود ۶۱۵ مگابایت برای دانلود فایل آپدیت، شما به نسخه ی N910PVPU4COG5 بروز خواهید شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.